https://support.microsoft.com/fi-fi/topic/windows-11-version-24h2-update-history-0929c747-1815-4543-8461-0160d16f15e5
"Windows 11 on palvelu, mikä tarkoittaa, että se paranee säännöllisillä ominaisuuspäivityksillä. Jokainen ominaisuuspäivitys otetaan käyttöön vaiheittain ja harkitusti. Tämä tarkoittaa, että saat Windows 11, version 24H2, kun tiedot osoittavat, että laitteesi on valmis ja että sinulla on erinomainen päivityskokemus. "
Vai että paranee, microsoftin mielestä sininen kuolemanruutu on parannusta ja uusi hieno päivitys kokemus!
Täysin turhia ominaisuuksia tuossa 24H2 päivytksessä:
" Windows 11 version 24H2 uudet ominaisuudet:
-Reaaliaikaiset kuvatekstit
-Automaattinen supertarkkuus
-Image Creator ja Restyle-kuva
-Ilmaisinalue & tehtäväpalkin parannuksia
-Virtaviivaisempi Resurssienhallinta
-Tietokoneen älykäs virranhallinta
-Wi-Fi-verkkoihin liittyminen ja jakaminen QR-koodien avulla
-Vaivaton tilinhallinta ja ilmoitukset Microsoft Teamsissa
-Ääni- Clarity laajentaminen eri laitteissa
-Windowsin Sudo: Paranna Windowsin komentorivin tehokkuutta
-Etätyöpöytä: parannettu yhteys ja helppokäyttötoiminnot"
Typerän turhat 24H2 päivytys ominaisuudet
Anonyymi-ap
3
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kaatuu!!! Niin se winku tekee!
Perskele! Mua ärsyttää se w11 "neljän ytimen ongelma"
Jos kunnon kone w11 ei pysty sitä hyödyntään.
On se ihan perseestä!!- Anonyymi
Persujen trollipaja!
Se urpo on riepuhousu zelehiihuli!
- Anonyymi
24H2 KIPPA NURIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645