Mark. 9: 43-44
Parempi on sinun käsipuolena elämään mennä, kuin jos sinulla olis kaksi kättä ja menisit helvettiin, sammumattomaan tuleen,
Kussa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
Muutrukaa hyvänsuoviksi
13
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei voi viimeisellä tuomiolla sanoa, ’en ole tiennyt’!
- Anonyymi
Kyllä me ollaan tietty, mutta ei olla tehty niinko olis pitänyt, ainakin minä.
Matt. 25:45
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.No putin järjestää ne helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No putin järjestää ne helvettiin
Se on homojen kostalo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on homojen kostalo
Kohalo
- Anonyymi
Kohtalo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo
satanistit palaa iloisesti helvetissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satanistit palaa iloisesti helvetissä
Ne tapetaan viimeiseen mieheen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tapetaan viimeiseen mieheen
ellei nyt satu olemaan muun sukuinen eikä kuulu pedofiili sukuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.Kaiken minkä olette juutalaiset tehneet Jeesuksen omille olette tehneet Jeesukselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on homojen kostalo
Juutalaiset homot sitten kristityt homot . Ympärileikattujen kohtalo Juudas. Juudas oli varas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohalo
Seksivideoilla näkyy hyvin ketkä on ympärileikattuja. Juudas.
- Anonyymi
Niin juutalaiset , siinä puhutaan juutalaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670