Salasanani ei toimi,epäilen tilini kaapatun.En voi poistaa tiliä tai vaihtaa salasanaa kaksivaiheisessa vahvistuksessa,kun lähetän tiedon vahvistavani muutokset puhelin numerolla, ei numerooni ilmesty mitään vahvistus viesti tietoa.Muita vahvistus tapoja taas en ole kytkenyt päälle.
Feacbook tilin poisto ei onnistu.
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä puhelin sulla on. Oletko kokeillut tunnistuksessa google Authenticator sovellusta.
- Anonyymi
Katoitko ettei vahvistuskoodi mene roskaviesteihin. Roskapostit löytyy yleensä Viestit (Messages) sovelluksen valikosta.
Antaako Facebook muita vaihtoehtoja saada koodi tjs, kun valitsee kohdan, ettei saa koodia yms? - Anonyymi
Kuka hullu antaa oman puhelin-numeron tuollaiselle adware-palvelulle? Omassa profiilissani on numero +123-4567890, koska se on helppo muistaa jos sitä kysytään autentikoinnin yhteydessä.
- Anonyymi
Peussuomalaisilla on pieni sisäpiiri joka määrää kaiken ja jota ei saa arvostella.
Tämä eriitäin oikeistolainen perukka ei välitä tuunarista paskaakaan, vain äänistä.
Jokaine voi itse miettiä, millainen porukka on Perusuomalisten ääni! - Anonyymi
Kokeile sen sähköpostin kautta, jonka olet sinne facebookille antanut, katso roskaposti myös, kokeile tietokoneella tai puhelimessa selaimella. Mulla oli tili, jota olen ehkä viisi kertaa kuussa max kattonut enkä koskaan postaa minnekään, kaapattu facessa samaan aikaan, kun oli monen päivän kirjautumisongelmat vuosi sitten. Sähköpostin kautta onnistui se uusi varmennus, että tili on oikeasti mun. Tämä toki vain silloin jos et ole kaappaajasta niin kiinnostava, että heti olisi sisään päästyään vaihtanut kaikki tunnukset. Oma salasana ja tili meni Facen mokien takia, mitään ei myönnetty, nyt en enää käytäkään tota alustaa muuhun kuin tietyn sivun päivitysten kattomiseen, ei ole mitään menetettävääkään, kun en koskaan postaa mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625