https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html
Tämä buumi on nyt menossa. Jopa teinipojat ihailee artikkelissa mainittua miestä.
Näin heteromiehenä ihmettelen millainen mies on jos vihaa ja pahoinpitelee naisia?!
Millainen mies pahoinpitelee naisia
9
194
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset myös voi olla väkivaltaisia ja henkinen väkivalta ei kuulu normielämään.
- Anonyymi
Niin jotkut voi tehdäkin mutta ei se niin yleistä ole kuin miesten fyysinen väkivalta ja nimenomaan tuo aloituksen linkin juttu. Joka leviää myös nuorten miesten pariin kun ihannoi at tätä entistä potkunyrkkeilijää.
- Anonyymi
Naisia pahoipitelevät ovat persuja tai kokoomustia miehiä, tai okeammin ei miehiä,
vaan säälittäviä kakslahkeisia. Nuorten naisten pitäs tehdä naintilakkko tällaisten
natsien kanssa, oppisivat kunnoittamaan naisia.- Anonyymi
Nuoret naiset (ei kaikki) kun täyttävät 30 vuotta ja takana suhde ja jälkikasvua niin lähdetään etsimään menetettyä nuoruutta. Siinä jää kotityöt ja jälkikasvu sivuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset (ei kaikki) kun täyttävät 30 vuotta ja takana suhde ja jälkikasvua niin lähdetään etsimään menetettyä nuoruutta. Siinä jää kotityöt ja jälkikasvu sivuun.
Lapset on elämän suola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on elämän suola.
No ei ole, ainakaan minulle. Minulle elämän suola on matkustaminen ja se että saa tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Taitaa nykyää olla enemmistö tätä kebab kansaa joka täällä hakkaa naisia, niillä kun naisten arvostus on ollut aina koiraa alempana!?
- Anonyymi
Höpöhöpö nyt taas!
Ihan tilastollisesti tällaisiin rikoksiin syyllistyvät eniten SDP:n kannattajat: https://pbs.twimg.com/media/E25k_6tWYAcWVaT.jpg - Anonyymi
Koira ei nalkuta eikä v...ille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657