Ei jaksa kahtoa tyhjä päistä istumista että selviäisi. Eli missä kaupungissa on? Jos kuleksii niin vois katella paikkoja mutta jos on taas paiikallaan istumista niin saa subatonit olla minun puolesta.
Potaatti Espanjassa
9
476
Vastaukset
- Anonyymi
Keittiössä istutaan ja tyhjille nauretaan ja vesipaukkuja juodaan.
- Anonyymi
Pottukoira on Kanarian saarilla, Maspalomasissa.
Pirkka Ukolta on tumma mies vieny pankkikortin. - Anonyymi
Mitä ihmettä ne tuolla eläkeläiskylässä tekköö?
- Anonyymi
Peliongelmaisten rahoilla porskutetaan.
- Anonyymi
Riippuvaisia koijataan riippuvaisilla. Kyllä Suomen sosiaalihuolto on mallissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuvaisia koijataan riippuvaisilla. Kyllä Suomen sosiaalihuolto on mallissaan.
6000 katselijasta 5000 botteja.
Todellakin koijataan mainostajia.
- Anonyymi
Vuan kylläpä on katsojia!
- Anonyymi
Ja kommentoijia!
- Anonyymi
Vai Kanarialla ei Espanjassa. Onhan se Espanjaa mutta jos menee Gönlantiin niin ei mene Tanskaan. Samapa tuo lienee missä on kun sisällä istuu niin kuin aina ennenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667