Varmasti hävettää ja v!tuttaa. Rikoskomisario Vihtilä kertoi kuitenkin tuherron myynnin olevan lähtökohtaisesti laillista jos se vaan pysyy käytön jälkeen myyntikuntoisena. .https://youtu.be/sNLBJ_PMsXE?si=dqXtgt06m399NNmB
Varmasti hävettää vaikka laillista onkin.
11
471
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä mistään korruptiosta ole kyse, vaan tuheron myynnistä ja korkeista koroista. Niin paljon on ruiskittu rojua torveen, että vieläkin varmaan lemahtaa Riihimäellä saakka.
Siellä on isäntä liukastellut maksavien asiakkaiden kastikkeissa.- Anonyymi
Onko rytkytetty paljaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rytkytetty paljaalla?
Asiakkaat on painaneet paljaalla, eikä varmaan isäntäkään ymmärtänyt kortonkia käyttää.
Hyvin luisti valmiiksi rasvatulla ladulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaat on painaneet paljaalla, eikä varmaan isäntäkään ymmärtänyt kortonkia käyttää.
Hyvin luisti valmiiksi rasvatulla ladulla.Kunnan virkamiestä thairouvansa höynäytti 100-0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnan virkamiestä thairouvansa höynäytti 100-0
"Johtaja" pönötti virastossa ja juuri porsinut thairouva antoi jo asiakkaille
- Anonyymi
Luottamus oli petetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamus oli petetty.
Minulla on tietoa Ketkä olivat töissä thaihieronta työssä Hämeenlinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tietoa Ketkä olivat töissä thaihieronta työssä Hämeenlinnassa.
No kerro meille muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro meille muillekin.
Siinä videolla henkilöt tulee kyllä tyhmemmällekin selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä videolla henkilöt tulee kyllä tyhmemmällekin selväksi.
Wilpolan thaivaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpolan thaivaimo
Yrittäjäin keskustelu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850