Oltiin reilu puoli vuotta yhdessä ja suhteen aikana mies kertoi monesti kuinka tärkeä, ihana olen. Tuli sellasia runollisia viestejä jos oltiin hetken erillään. Asuttiin omissa kodeissa. Myös reissuja ideoitiin ja oli valtavan onnellisen oloinen mun seurassa. Pystyttiin juttelemaan rennosti. Viime metreillä kun päätti ilman mitään syytä niin olisko joku 2-3 vkoa takaperin hakennut mun pojalle leluja, yhden lastensängyn yms. Sai tämän isosiskolta ja kysymättä mun mielipidettä oli viennyt omaan kotia nämä. Kuinka voi olla mahdollista, että jättää noin vaan tuosta ku hetki aikaa.
Myös vajaa viikkoa ennen oli pistänyt mun yhdelle sukulaiselle viestiä oma-aloitteisesti että olis tähän mukava tutustua. Mulle kertoi että otti yhteyttä, ja luulisi että tosissaan olisi. Ei mennyt kun 5 päivää niin tuli tekstiviesti mun puhelimeen.. Ei halua olla yhdessä mun kanssa! :O
Mies lopetti sormia napsauttamalla suhteen
Anonyymi-ap
0
468
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450