Tunnarien s**tanallinen räime

Anonyymi-ap

Minkä takia uutisten ja säätiedotusten välissä pitää soittaa hermoja raastavaa kakofoniaa h*lvetinmoisella volyymilla pitkiäkin aikoja?
Kauko-ohjaimella sen saa toki vaimennettua, mutta usein ääni unohtuu panna päälle, kun ohjelma taas jatkuu ja alku jää siten kuulematta.
Vaimentakaa tuo hulluksi tekevä möykkä ja keksikää joku miellyttävä tunnari tilalle!

51

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on aivan sietämätöntä pimputusta

• Anonyymi

On se aivan saatanallinen pimputus, asialle pitäisi tehdä jotain??

• Anonyymi

Ylen pimputukset on suoraan saatanasta

• Anonyymi

Ei sille voi tehdä mitään koska silloin tulisi sanktioita metelin toimittajan taholta. Nää hölmöt ns. pimputukset tilataan yhteistyökumppaneilta määrätyin sopimuksin, ikä niihin saa puuttua sopimusajan aikana. Vielä muutama vuosi jäljellä tuota korvia raastavaa meuhketta! Nyt on vaan kansalaisten kärsittävä tätä neroutta.

• Anonyymi

Toivottavasti samanlainen sopimus ei ole noilla mainoksilla, joissa se hullu nainen huutaa ylimielisesti katsojalle kuin olisimme vähä-älyisiä. Alkaa hermo mennä.

• Anonyymi

Kai sen volyymia voisi kuitenkin vähentää?

• Anonyymi

Jos minä ostan jotakin, ihan mitä tahansa, niin minulla on oikeus olla käyttämättä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sen volyymia voisi kuitenkin vähentää?

Muten voi laittaa päälle, mutta pimputusta tulee niin tiheään ettei aina muista tai ehdi vaimentaa ääniä. Itse lopetin Yle uutisten katsomisen kokonaan, niin ongelma ratkesi sillä. Pitäköön Ylen ääliöt tunkkinsa

• Sitä minäkin ihmettelen. Että säätiedotuksia ei kertakaikkiaan saa lukea ilman taustalla soivaa niukutusta ja pimputusta. Vähän viime vuoden puolella joku uusi kuuluttajapoika ihan hermostui, kun ei saanut tunnaria heti soimaan.
      Toisaalta, ootteko huomanneet, merenkulkijain säätiedotusten päälle EI soiteta mitään. Ilmeisesti merellä liikkuvien ammattilaisten (kalastajat, luotsit ym.) protestointi on tehonnut. Olen itse joskus vesivaltion hommissa seilannut väyliä haraamassa ja luotaamassa. Silloin sitä joka aamu arvioitiin,kannattaako lähteä ulos merelle hinaajan ja haralautan kanssa, jättää kiville kaksi mittamiestä teodoliittien ja radiopuhelimien kanssa ja lähteä ajamaan linjoja 10 m välein. Meinaan siinä tuli joka tunnille hintaa, vaikka joskus jouduttiinkin kääntymään takaisin, kun ei kertakaikkiaan keliä ollut. Sitten meikäläinen laski ja piirsi mittaustuloksia.
      Siis silloin säätiedotukset olivat välttämätöntä informaatiota eikä mitään h-tin hiphoppia! Voi olla monelle vieläkin.

• Anonyymi

Tämä! Pakko vaihtaa kanavaa, kun tuosta mölystä menee hermot!

• Anonyymi

V#####mainen meuhke aamuisin, muutenkaan en ole aamuisin parhaimmillani. Lukeekohan Yleläiset tätä palstaa täältä saisivat kunnon infoa. Tietäisivät mitä mieltä katsojat ovat.

• Anonyymi

Miksi jokaisen uusintana tulevien Alueuutisten jokaisessa välissä pitää näyttää näyttää samat hiton kuvat ja pimputukset. Uutiset voisi tulla ilmankin niitä joustavasti.

• Anonyymi

Joku Ylen sukulainen saa muhkeat rojaltit jokaisesta pimputuskerrasta. Näin toimii suomalainen markkinatalous

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku Ylen sukulainen saa muhkeat rojaltit jokaisesta pimputuskerrasta. Näin toimii suomalainen markkinatalous

NÄyttää siltä että ne pimputukset on täysin irrallaan koko lähetyksestä ei mitään tolkkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NÄyttää siltä että ne pimputukset on täysin irrallaan koko lähetyksestä ei mitään tolkkua

Ylen kokoomusväki on tehnyt pimputuksestakin bisnestä kavereille. Eihän kokoomus muuhun pysty

• Anonyymi

Entistä useammin tulee katsottua uutiset kolmoselta.

• Anonyymi

Sielläkin tulee samat pimputtelut ensin mainosten loppuessa ja heti perään uudestaan vähän eri äänellä - näin ainakin aamulähetyksissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielläkin tulee samat pimputtelut ensin mainosten loppuessa ja heti perään uudestaan vähän eri äänellä - näin ainakin aamulähetyksissä.

Ei kuitenkaan niin hermostuttavaa, eikä kovalla voluumilla ja yhtä piiiitkääään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maikkarin uutiset näyttää liikaa Neuvostoliiton uutisilta räikeine punaväreineen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maikkarin uutiset näyttää liikaa Neuvostoliiton uutisilta räikeine punaväreineen

Kumpikohan on vanhempi asia, punainen väri vai kommunismi

• Anonyymi

Ja miksi alueuutisten tunnari tulee isommalla volyymilla kuin normiuutisten??

• Anonyymi

Olen ikäni katsonut Ylen uutisia, alueuutiset ym, mutta nyt olen siirtynyt kolmos kanavalle, ei hermo kestä Ylen meteliä, . Rauhallisempi olo aamusta alkaen. Hyvä MTV 3 että on olemassa.

• Anonyymi

Nyt Yle on vihon viimeinen aika puuttua tuohon kaikkia häiritsevään meteliin !! Menikö perille?

• Anonyymi

Harvoin olen täällä kenenkään kanssa samaa mieltä mutta saatanallinen räime on täsmälleen oikein ilmaustu.

• Olisi kiva kuulla perustelut miksi juuri tuo on siihen valittu ja miksi sen pitää soida noin kovaa?

• Anonyymi

Yle ei tee mitään katsojien vuoksi, niillä on vaan arvoja, Yle syökin varmaan arvoja, siellä pitäisi tehdä suursiivous.

• Anonyymi

Yle on oma valtio valtion sisällä. Ei Yle ole enää katsojia varten vaan itseään varten. Tällöin voidaan budjetti jakaa hyvä-veli-verkoston kanssa

• Anonyymi

SE oli SIINÄ! Olen AINA kuunnellut ylen ohjelmaa radiosta, kun en voi sietää kesken lähetyksiä tulevia kaupallisia mainoksia. Yle on mennyt sille mainos-räminä-linjalle; jatkuvasti mainoksia omista jutuista, mutta mainoksia ne on nekin, ja jakuvaa kilkutusta ja kolinaa. Jos joku avaa suunsa, niin sitä välipimpitusta tulee ennen suun avaamista, ja kun suu menee kiinni, tulee samaa pimputusta, ja sitten samaa pimputusta kun tulee seuraava juttu. Ei annata edes kuuluttajan puhua ilman taustahäirintää. Nyt täytyy etsiä joku muu radiokanava.- En tuedä vielä niistä mitään, kun en ole ilkinä niitä kuunnellut. Television uutisia eri enää voi seurata ilman väkisin purkautuvaa kiroilua.

• Anonyymi

ne ei hirveästi kuuntele meitä katsojia, ylimielisyyttä hirveästi vaikka verovaroin siellä rellestävät, olis kirveellä paljon töitä.

• Anonyymi

Pimputus vammauttaa katsojan psyykkisesti kun se kuuluu aina suun avaamisen ja sulkemisen aikoihin siis pakkomielteisesti joka välissä, vähemmästäkin tulee hulluksi hyvä ettei joudu valkotakkisten hoteisiin suljetulle osastolle sitä pimputusta viikon kaksi kuunneltuaan silmät seisoo kuin tornipöllöllä ja muutenkin on viittä vaille kilahtanut syynä se saatanan pimputus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimputus vammauttaa katsojan psyykkisesti kun se kuuluu aina suun avaamisen ja sulkemisen aikoihin siis pakkomielteisesti joka välissä, vähemmästäkin tulee hulluksi hyvä ettei joudu valkotakkisten hoteisiin suljetulle osastolle sitä pimputusta viikon kaksi kuunneltuaan silmät seisoo kuin tornipöllöllä ja muutenkin on viittä vaille kilahtanut syynä se saatanan pimputus.

pitäs kerätä se kansalaisadressi pimputuksen lopettamisen puolesta, kukahan alkaa touhuta sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitäs kerätä se kansalaisadressi pimputuksen lopettamisen puolesta, kukahan alkaa touhuta sitä?

Aloittakaa joku sen adressin nimien keräily ja laittakaa se Ylelle.

• Anonyymi

kyllä se pimputus on hermoja raastavaa.

• Anonyymi

Hyvä kirja tuo saatanalliset räimeet, julkaisia yle

• Anonyymi

Surkeaa touhua ylen toiminta

• Anonyymi

Nyt on saatanalliset pimputukset poistettu. Mutta on poistettu samalla kaikki muukin äänivirta..,,,,

• Anonyymi

Nakkasit sitten television pihalle?

• Anonyymi

Eiköhän ne saatanalliset pimputukset,jumputukset,naputukset,
      tule aamulla takaisin.

• Anonyymi

Eipä tarvinnut aamuun asti pimputuksia odottaa.
      ne alkoivat heti iltauutisten jälkeen,perkele.

• Anonyymi

Aamutoosan pimputukset,naputukset ja naputukset jatkuu.

• Anonyymi

Aamulla odottikin pettymys! Kuuluttaja sanoi, että kanavatunnus on uusi, ei meinannut tuntea. Minä olin heti innoissani, että NYT se sitten tapahtuu. ...ja paskan marjat; kaikki ennallaan. Kanavatunnus oli ehkä muutettu, kuulin sitä kerran päivän aikana. Kaikki muu häirintä on ennallaan.

• Anonyymi

Näistä on varmasti valitettu, nyt jo UMK lähetyksissä äänet päin sitä pimeää aukkoa, aina kuuluu kaikki tausta hirveän kovalla. laulajien ja selostajien äänet hukkuu taustoihin AINA, ääniteknikot hanurista.

• Anonyymi

Ei ne palkkaa parhaita vaan täytyy olla arvot kohdallaan, parhaat ei pääse, jos arvot ei kohdallaan se on ylen politiikkaa, vihervassari pääsee vaikka ei olisi ikinä ollut ääniteknikon hommissa kunhan osaa voluminappia kääntää🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne palkkaa parhaita vaan täytyy olla arvot kohdallaan, parhaat ei pääse, jos arvot ei kohdallaan se on ylen politiikkaa, vihervassari pääsee vaikka ei olisi ikinä ollut ääniteknikon hommissa kunhan osaa voluminappia kääntää🤣.

UMK lähetys oli yksi pohjanoteeraus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taita olla paemminkin kokoomuslaisten touhuja. Mahdollisimman huonoa, mahdollisimman halvalla

• Anonyymi

Vihreiden ja vasemmiston tunnareita ne

• Anonyymi

Jumankeikka! Siellä on kokoomukselainen POMO! Jos POMO sanoo, että se häirintä loppuu, niin se loppuu.

• Anonyymi

Tekoälyllä tehtyjä pimputuksia, todistaa vain sen miten ammattitaidottomia äänitarkkailijat ja tuottajat ovat.

• Anonyymi

En ymmärrä, että varsinkin nykytilanteessa yle haluaa karkoittaa kuuntelijansa/katselijansa. On se niin kammottavaa kuunneltavaa varsinkin viiden tv-uutisten aikaan

• Anonyymi

Kotimaiset elokuvatkin jäävät minulta katsomatta, koska puheesta ei vaan saa selvää. Neljäsosa puheesta tuppaa olemaan matalalla ja hiljaisella äänellä puhuttua ja kun taustalla pauhaa taustamöly, niin ainakaan minä en saa selvää edes mitä kieltä puhuvat. Tähän ei auta vaikka laittaisi kotiteatterin voluuminupin kaakkoon.
      Uutiset sentään vielä luetaan selkeästi.

• Anonyymi

Tuohon seikkaan olen itsekin kiinnittänyt huomion ja vaihtanut kanavaa yleensä, ammattitaidottomat äänittäjät ja äänitarkkailijat työssä Ylellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe