Pottukoiran elarit ulosotossa.

Anonyymi-ap

Iisalmelainen Pottukoira jättänyt elaritkin maksamatta.

Ikävä tilanne jatkuu

Seiskan jatkoselvityksessä paljastui, että rekisteri on enää kolmesivuinen.

9. tammikuuta haetun ulosottorekisterin mukaan Kärkkäinen on maksanut aiemmin vireillä olleen merkinnän, joka koski maksamattomia ennakkoveroja.

Viime vuoden loppupuolella rekisteriin on ilmestynyt muutamia uusia merkintöjä, jotka eivät ole enää vireillä johtuen joko varattomuusesteestä tai suppean ulosoton esteestä.
Kohustriimaaja Pottukoiran puheet kävivät kalliiksi

Päättyneiden merkintöjen joukossa on esimerkiksi maksamattomia elatusapusaatavia, Pohjois-Savon hyvinvointialueen perimiä muita julkisoikeudellisia maksuja sekä perintätoimistojen perimiä laskuja.

Vain yksi merkintä on tällä hetkellä vireillä, ja sekin koskee maksamattomia ennakkoveroja. Verohallinto hakee Kärkkäiseltä 1 095 euroa, ja merkintää ei toistaiseksi ole lyhennetty sentilläkään.

11

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt tuloo rahhoo kun ovat Espanjassa.
      Pitkä subathon menossa. Kun vuan vierailevan tähden elimistö kestää. Vt on välillä aika heikossa hapessa kun baareissakin väkisin vääntäytyy makuulle.
      Terveydelle riski olla Pottukoiralla töissä.

• Anonyymi

Viime vuoden verosaatavat vielä tulossa.

• Anonyymi

Saa siihen eräänkin illan istua kameran edessä ja lipittää alkoholia ennen kuin kaikki maksut on maksettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa siihen eräänkin illan istua kameran edessä ja lipittää alkoholia ennen kuin kaikki maksut on maksettu.

Niin sanottua nenäkarva liveä.

• Anonyymi

Persaukinen poika

• Anonyymi

Sähkötöitä opetellaan ennen maksuja.

• Anonyymi

Potun VT ei pitkälle enää pötki.

• Anonyymi

Itse juo vettä ja muille juotetaan viinat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse juo vettä ja muille juotetaan viinat.

Ilmankos niin #itun tylsää liveä kun lipittää vettä pullosta ja luulee että katsojat eivät tajua että vesipullo se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos niin #itun tylsää liveä kun lipittää vettä pullosta ja luulee että katsojat eivät tajua että vesipullo se on.

Jäi kiinni äskettäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi kiinni äskettäin.

Kaikki mitä pottu on tehnyt nakertaa hänen live striimien tekoa ja uskottavuutta.
        Alussa haukkui kännissä kaikki jopa tilaajat. Nyt haukkuminen rauhoittunut ja luultavasti siksi kun on paljon selvinpäin.

Näkeehän se jo silmistä että on selvinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33