Pitääks taloyhtiöissä uusia telkkari

Anonyymi-ap

vai hoitaako taloyhtiö antennit näkyvään kuntoon

13

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole ollut telkkaria 8 vuoteen. Eikä ole ikävä. On paremmin aikaa oikeaan elämään.

• Anonyymi

" On paremmin aikaa oikeaan elämään."

Nettiriippuvuusko on sitä oikeaa elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" On paremmin aikaa oikeaan elämään."

Nettiriippuvuusko on sitä oikeaa elämää?

No netistä (lue juutuupista) ainakin löytyy katsottavaa, tv:stä vain elokuvia tulee katsottua.
        (sivusta)

• Anonyymi

Ei tarvitse. Ei sieltä mitään järkevää tule.

• Anonyymi

Tulee kyllä mutta Ylen lisäksi järkevä tulee vain maksukanavilta.

• Anonyymi

Pitää joko uusia telkkari tai sitten uusia digiboksi. Antennit ei tässä nyt auta, ne lienevät kunnossa jokatapauksessa eikä antenni välitä siitä onko kuva HD:ta vai ei, se vaan vastaanottaa signaalin ja siirtää bittivirran taloyhtiön järjestelmään josta se tulee telkkariisi.

• Anonyymi

Kyllä ne antennit on pitänyt päivittää jo vuosia sitten ja nyt on aika päivittää laitteet kotona jos ei niistä löydy HD-valmiutta.
        Ihmettelen, että vieläkö jollain voi olla tv ilman HD-valmiutta, ei kai sellaisia ole myyty edes viimeisen 15 vuoden aikana?

• Anonyymi

TV pitää uusia vain siinä tapauksessa jos siinä ei ole HD-viritintä, uusissa telkkareissa on sekä kaapeli että antenniverkon virittimet. Tai sitten ostaa HD-digiboksin jolloin TV:ssä oltava HDMI-liitäntä.

• Anonyymi

Jospa ostaisitte kimpassa talkkarille ruuvimeisselin.

• Anonyymi

Taloyhtiö huolehtii antennista ja siihen liittyvistä laitteista, kuten signaalivahvistimista ja kaapeleista asuntoihin.
      Asukas itse vastaa siitä, että tv:ssä on tarvittava vastaanotin nykyisten hd-tasoisten lähetysten vastaanottamiseen.
      Jos tv:stä ei löydy sisäänrakennettua hd-viritintä (DVB-T2), mutta televisiosta löytyy hdmi-liitäntä, voit hankkia erillisen digiboksin, joka kykenee vastaanottamaan hd-lähetykset antenniverkosta. Digibokseja myyvät kodinkoneliikkeet sekä hyvin varustellut päivittäistavaraliikkeet.
      Jos tv on jo vanhaa mallia ilman nykyaikaisia hdmi-liitäntöjä, on parempi hankkia uusi tv tai käytetty tv, jossa on nykyaikainen hd-viritin antenniverkkoon.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60