Mä nuorena poikana runkkailin paljon, ja monesti oli vanhempi mies katselemassa. Oli kyllä kiihottavaa.
Runkkailua
2
382
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan aika monella meistä on lapsuudessa ja nuoruudessa ollut vähän samanlaisia kokemuksia. Vielä pari vuosikymmentä sitten niihin asioihin suhtauduttiin luontevammin kuin nyt milloin kaikki on olevinaan vaarallista ja traumatisoivaa.
Omat runkku- ja seksikaverit lapsena oli hyvin eri-ikäistä porukkaa, jotka usein valikoitui aika sattumanvaraisesti sen mukaan kuka oli halukas ja tarjolla. Ennen murrosikää silloin kun itse olin vielä karvaton ja kehittymätön suosio taisi olla kovimmillaan. Oli vanhempaa teiniä ja parikymppistäkin jäbää jotka olivat onnensa kukkuloilla päästessään runkkailemaan ja hipelöimään ihan täyden lapsen kanssa.- Anonyymi
wau
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634