Hermot menee taas tämän ripulin kanssa

Anonyymi-ap

Tänään olenn käynyt jo viisi kertaa ripuloimassa. Uloste on siis täysin vesimäistä ja haisee erittäin pahalta. Äsken televisiota nojatuolissani katsellessani ja kaukosäädintä lattialta kumartuessani ottamaan ripulit rysähtivät housuihini. Kiroillen linkutin vessaan ja ripulipisaroita tihkui housun lahkeesta pitkin lattiaa. Pesin perceeni suihkulla ja laitoin ripulihousut pyörimään pyykkikoneeseen. Juuri kun olin saanut paikat ja perceen pestyä niin taas alkoi packattamaan. Tällä kertaa kerkesin melkein pöntölle kun riuhtaisin äkkiä housut jalasta ja suuntasin percereikäni kohti pönttöä kun ripulia alkoi suihkuamaan hirvittäväällä paineella. Osa ripulista roiskui pöntön ohitse ja seinille. Ei auta kun taas ruveta siivoamaan.

7

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta ryyppääminen. Tämä on hyvin yksinkertainen totuus. Silloin suolistosi alkaa toimimaan normaalisti, eikä tarvitse pelätä mitään suolistosairauksiakaan enää, syövästä nyt puhumattakaan.

• Anonyymi

Kylmiksen patentti: anustappia peebuun ja eristeteippiä päälle.

PS. Eihän tämä ole aidosti kylmiksen juttu , vaan ihan omaa käsialaanI, kuten 90 prosenttia tämän palstan ripulijutuista muutenkin.

Asd

• Anonyymi

Oli sitten kenen tahansa idea, silti se toimii. Ei tarvitse pelätä kassajonossa, että lurahtaa huonot housuun. Jesse tosin täytyy kääriä kolme kertaa ympäri vyötärön alapuolelle, joka tietää myöhemmin melkoista karvanpoisto-operaatiota kaupan päälle.

• Anonyymi

Kyllä Tissulla on helppoa:
      https://www.youtube.com/watch?v=8cuQ9mhvQCs

Sen ei tartte mitään tuollaisia jeesusteippi-anustappi-yhdistelmiä miettiä, koska kaikki passataan sille ja paapotaan. Ei ihme, että on niin narsisti.

• Anonyymi

Lopeta kaljan kittaaminen tai ainakin vähennä ja juo viiniä ohessa. Tai jotain väkevää. Vatsa kovettuu satavarmasti, joskus liikaakin.
      Kalja se laittaa suoliston sekaisin.

• Anonyymi

Nimenomaan whisky parantaa paskantulon.

Ameriikoissa on monessa viinakaapissa AINOASTAAN whiskejä!

• Anonyymi

Miksi ryyppymiehen uloste tulee niin kovalla painella, että sitä lentää vaakatasossa jopa metrejä taaksepäin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1562
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1298
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      53
      1077
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      893
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      882
    8. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      45
      879
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe