Järjestelmän suojaus

Anonyymi-ap

Oli vain C-asemassa käytössä (SSD-asema).
D-asemassa ei ollut käytössä (HDD-asema)
Pitäisikö ottaa käyttöön?
Sitten oli vaikka mitä WINRE-kohtia, joissa ei ollut käytössä.

5% oli se asetus, laitoin D-asemankin suojauksen päälle, muihin en uskaltanut koskea.

Windows 10PRO.

9

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et mekaanista kiintolevyä kerran tarvits, voi sen hyvin jättää käyttöön ottamatta.

Windows saattaisi hiukan nopeutuakin jos joko Bioksen asetuksista ottaisit mekaanisen kiintolevyn koknaan pois päältä tai jopa nyppäisit mekaanisen kiintolevyn piuhat irti. (Tämä ei läppärissä onnistu muutoin kuin ottamalla koko kiintolevy pois.)

• Anonyymi

Mekaanisella levyllä on valokuvat yms.

• Anonyymi kirjoitti:

...mutta aloittajalla ei.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

...mutta aloittajalla ei.

Ei kun minä olen juuri tuo aloittaja. Koneeseen asennettiin vuosi sitten SSD-asema, jolle laitettiin Windows, mutta ainakin nuo valokuvat on HDD-asemalla. HDD-asemalla ei vaan ollut tuo järjestelmän suojaus päällä, kun katsoin ja sitten noissa WINRE-jutuissa ei myöskään. HDD-asemalle sitten laitoin sen päälle ja niissä kahdessa asemassa on nyt sitten 5% se asetus, jonka nimeä en nyt muista. Noihin WINRE-juttujen asetuksiin en uskaltanut koskea, niissä ei ole se suojaus päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

raportit kertovat keskiviikkona, että USA:n sotilaskoneet olisivat keskeyttäneet asetoimituksia Ukrainaan ja Pentagonissa irtisanotaan Ukraina-agendasta vastuullisia. Samaan aikaan Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on sanoi, että Washington voisi määrätä lisää pakotteita Venäjälle tai jatkaa asevientiä Kiovan joukoille, jos Moskova kieltäytyy neuvotteluista Ukrainan konfliktin ratkaisemiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun minä olen juuri tuo aloittaja. Koneeseen asennettiin vuosi sitten SSD-asema, jolle laitettiin Windows, mutta ainakin nuo valokuvat on HDD-asemalla. HDD-asemalla ei vaan ollut tuo järjestelmän suojaus päällä, kun katsoin ja sitten noissa WINRE-jutuissa ei myöskään. HDD-asemalle sitten laitoin sen päälle ja niissä kahdessa asemassa on nyt sitten 5% se asetus, jonka nimeä en nyt muista. Noihin WINRE-juttujen asetuksiin en uskaltanut koskea, niissä ei ole se suojaus päällä.

Aloittajana jatkan, että menipä näköjään taas vaikeaksi. Uktainan sodasta alkoi joku kirjoittaa.
        Eikö näiden palstojen ylläpidolla ole mitään tolkkua?

Kollimaattorille erikseen, enhän avauksessani antanut niin ymmärtää, ettei HDD-asemalla ole mitään sisältöä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajana jatkan, että menipä näköjään taas vaikeaksi. Uktainan sodasta alkoi joku kirjoittaa.
        Eikö näiden palstojen ylläpidolla ole mitään tolkkua?

Kollimaattorille erikseen, enhän avauksessani antanut niin ymmärtää, ettei HDD-asemalla ole mitään sisältöä?

Ei täällä ole mitään ylläpitoa.

• Anonyymi

Hönö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60