Kittettävä yritys Jäätävät ry:ltä järjestää tuollainen paikka jäälle.
Toivotaan, että polttopuita ei heti varasteta, samoin potkureita ja penkkejä.
Suojaisampi paikka olisi ollut heti jääle tultaessa, laiturin päässä,
suojainen paikka heti vasemmalla, tuulensuoja etelästä.
Puut saisivat olla jotenkin suojattuna vesi-ja lumisateelta, uusavuttomat
eivät saa jäisillä puilla nuotiota syttymään.
Kiitokset puuhamiehille!
nuotiopaikka satamassa
Anonyymi-ap
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Mullikassa kuva nuotiopaikasta, puut lienee jo likomärkiä tämän päivän sateesta, mutta että mistä grilli on tehty , voe tokkiisa, Teboilin öljytynnyristä!!! Slava Ukraini 🇺🇦
https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/8234568- Anonyymi
Joku graffitiartisti voisi käydä spreijjaamassa Teboil-sanan piiloon, vaikka Arhinmäki.
- Anonyymi
Parempi kun ottaa oman pienen retkigrillin mukaan.
Ei tarvitse tuhrata että saako puut syttymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717