Forssassa sama meininki jatkuu; töhrivät pizzanpohjia.
Siis pyrettä juuri sen verran, että vaalea pohja ei näy....paitsi reunat...
täytettä minimaalisen ohuesti ja ei riitä reunoille.
Vedä terävällä veistellä pizza halki, niin hämmävtyt; tarkkaa tuöskentelyä...
ohuen ohuen ohut. Hyvä että ei läpi näy.
Kotipizzassa
6
424
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei noilla nälkä lähde , parempi lopputulos (jos pizzalla haluaa nimenomaan nälkänsä selättää), on hakea 3-4 roiskeläppää marketista ja pyörittää ne putkeen mikrossa. Rahaa menee vain noin 5 euroa noihin eikä jää nälkäiseksi.
- Anonyymi
Forssan kotipissat on kalliita mutta ah niin täyttäviä ja herkullisia!
- Anonyymi
ei ole pakko käydä jos ei miellytä.
- Anonyymi
Kotipizzan pizzat herkullisia, ainakin ne jotka olen tilannut ja syönyt. Älä tilaa pizzaa sellaisilla täytteillä jotka ei sua täysin miellytä!
- Anonyymi
Kyllä aloittaja oli oikeassa että hyvin vähän on syötävää ja täytettä ei nimeksikään. Mutta jos yhden sellaisen syö ei tule ähky kuten muista pitsoista.
Itse en kyllä kahden kokeilun jälkeen osta enää., - Anonyymi
Minä pidän Xtra pepperonipizza 2 kpl 560 g pakastepitsasta.
Parasta siinä on vähäinen suolapitoisuus. yhdessä pitsassa 1,8 g. Ei hinnassa ole vikaa 2,75 e, kaksi pizzaa.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-pepperonipizza-2-kpl-560-g-pakaste/7340191165472
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890