Huomenna jälleen jumalanpalvelus.
Kuopion Tuomiokirkossa
26
604
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen kirkossakayntiä ja jumalanpalvelukseen osallistumista. Kuopiossa on kaunis kirkko, ja se on hyvällä paikalla.
- Anonyymi
Kävin viime jouluna, ihana kirkko ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin viime jouluna, ihana kirkko ❤️
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Sunnuntaina taitaapi olla.
- Anonyymi
Entä sitten, eikö nuo kirkot ole juurikin jumalanpalveluksia varten rakennettuja?
- Anonyymi
Muista männä.😃
- Anonyymi
Tuli, oli, meni.
- Anonyymi
Kirkko keskellä kylää.
- Anonyymi
Monella taitaa olla Sanan nälkä.
- Anonyymi
Joku tässä ketjussa näemmä vastailee itselleen.
- Anonyymi
Kommunistille on vaikeaa ollut aina hyväksyä kristinuskon esillä oleminen suomalaisessa yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Nii tuntuu 24/7 päivystää palstalta palstalle päässä käy ei ole muuta takemistä etsii lehdistä kerrottavaa satuilee loput.
- Anonyymi
Sinnepä silloin kansalaisen askeleet vie.
- Anonyymi
Tänään klo10
- Anonyymi
Onneksi meillä on näin hyvä kirkko.
- Anonyymi
Käytiin vaimon kanssa. Vain kahdeksan henkeä paikalla. Missä kaikki olivat ?
- Anonyymi
Oli enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli enemmän.
Ei ollut, vain kahdeksan
- Anonyymi
Eipä tuota huvittaisi enää käydä muualla kuin kirkossa.
- Anonyymi
Disinformaatiota..
- Anonyymi
siis ylihuomenna
- Anonyymi
Siellä on mukava käydä.
- Anonyymi
Kaunis kirkko se on.
- Anonyymi
Paljonko luet viikossa Raamattua?
- Anonyymi
Meillä Lempäälässä ei lueta raaamattua
- Anonyymi
Siis eilen taisi olla.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007