Antti lindman

Anonyymi-ap

Antti sanoi että hänen hallitukseenss ei ole persuilla asiaa. Taidan siis äänestää persuja.

13

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kyllä Lindtman, ja isolla kirjaimella.

• Anonyymi

HINdTmanOletettu, asia selvä.

äänestän itsekin persuja, ihan kiusakseni vaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

No se on jokaisen oikeus ketä äänestää, jos haluat ja kun haluat, että ajetaan terveys palvelut alas esim satasairaalassa muutos neuvottelut käynnissä. Luvattiin että tulee 70¨000 uutta työpaikkaa, mutta tulikin 100'000 työtöntä,

• Anonyymi

Hyvä perussuomalaiset.

• Anonyymi

Tuskin se perskokkareiden syy on ettei ole rahaa. Älä ammu viestintuojaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin se perskokkareiden syy on ettei ole rahaa. Älä ammu viestintuojaa.

Perustoimeentulevilla työttömillä, sitä rahaa ainakin on Purran mielestä liikaa.
        .

• Anonyymi

Antti ja Antin puolue ole kuin muslimeitten (pedofiilien) hyysääjä puolue.lisää työvoimaa suomeen.suomi on kyllä lähtenyt nousuun,kiitos kepun ja Sipilän.

• Anonyymi

Taidat harrastaa hakuammuntaa. Mutta eikö se ollut edellinen hallitus, jossa oli nykyiseen nähden 70 000 työpaikkaa enemmän Suomessa ja työttömilläkin inhimillisempi toimeentulo tuettuna. Velanottokin oli huomattavasti maltillisempaa.

• Anonyymi

Sosialisti Lindtman toistaa ja hokee puoluetoverinsa Marinin jo linjaamaa hallitusyhteistyön mahdottomuutta Persujen kanssa.
      Perussuomalaiset pettäisivät 600 000 äänestäjäänsä mikäli menisivät hallitusyhteistyöhön sosialistien ja kommunistien kanssa.

• Anonyymi

Kuvitteleeko joku oikeasti persuissa olevan enää montaakaan äänestäjää. Gallupeiden mukaan menevät liki 10% kuntavaalien jälkeen, paljonko sen alle nähdään kohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteleeko joku oikeasti persuissa olevan enää montaakaan äänestäjää. Gallupeiden mukaan menevät liki 10% kuntavaalien jälkeen, paljonko sen alle nähdään kohta.

Kyllä minä aion persuja äänestää vaikken persu olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä aion persuja äänestää vaikken persu olekaan.

Ei se että on hullu, mutta pitääkö vielä olla tyhmä, äänestäessään vielä persuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe