Eikö se oo ihan sama tullooko se vai ei.
On se vouhotusta tuosta tuulivoimasta.
8
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se tulee!!!!
- Anonyymi
Toivottavasti tulee.
- Anonyymi
Tietenkään se nyt ei ihan sama ole. Vaikutukset ympäristöön ja luontoon ovat merkittävät. Toki maansa tuulisähköfirmoille vuokranneet maanomistajat täällä lobbaavat sen puolesta.
- Anonyymi
Ja vain muutama rouva vastustaa kun ei omille mailleen saaneet myllyä!!!
- Anonyymi
Eikun rahaa jauhamaan myllyt
- Anonyymi
Parempi toki myöhään kuin ei milloinkaan, mutta kyllä ne suurimmat hyödyt kunnalle olisi tullut, jos olisi tätäkin tehnyt eturintamassa ja myllyt pyörisivät jo.
- Anonyymi
Juuri näin! Eikä vastustaja Rouvinen luudat lennä myllyn korkeudella.
- Anonyymi
Eikö ne vie hirveesti sähköä nuin isot ropelit pyöriessään? Minä kun en ou insinööri niin en oikein ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615