Ei kannata purkaa hyvää liiketilaa Savontien ja Kauppakadun kulmasta.
Valmiit tilat pankille, Spar kaupalle ja kapakille!
Minulla on vielä Suomen Työväen Säästöpankin aikainen pankkikirjakin tallessa. Siten monta kalja kuittia Spar kaupasta ja paljon muistoja Vossikasta.
Odotan jo milloin Spar avaa ovensa tutussa osoitteessa!
STS, Spar ja Vossikka
16
337
Vastaukset
- Anonyymi
On huonossa kunnossa, koko rakennus.
- Anonyymi
Rullaile vossikalla perustamaan työväelle kassaa leipäjono tienesteillä.
- Anonyymi
Nurin ja parkkipaikka tilalle.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
No, hyvä jos sain jonkun nauramaan näinä synkkinä aikoina!😂
- Anonyymi
Tuntuu välillä, ettei parkkipaikkoja ole tarpeeksi, kun autoja pysäköidään minne sattuu eikä pysäköintikieltoja noudateta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu välillä, ettei parkkipaikkoja ole tarpeeksi, kun autoja pysäköidään minne sattuu eikä pysäköintikieltoja noudateta.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hyvä jos sain jonkun nauramaan näinä synkkinä aikoina!😂
Olen pahoillani.
- Anonyymi
Kyllä Heinolan keskusta alkaa muistuttaa suurta tyhjää parkkipaikkaa..
..mutta siinä voi piillä Heinolan tulevaisuuden menestystekijä: Heinola - Suomen suurin parkkipaikka
Sitä ihmiset sitten saapuvat kauempaakin katsomaan. Siihen nähden Heikkimäen tyhjä hiekkakenttä on vasta alkusoittoa!
- Anonyymi
Kapakki sulki ovensa ajat sitten asiakkaiden puutteessa. Spar tulee Tokmannin yhteyteen kun siellä on harjoiteltu elintarvikkeiden myyntiä jo vuosia.
- Anonyymi
Spar-kaupoissa monipuolinen valikoima
https://www.youtube.com/watch?v=tvHTdj08SEY- Anonyymi
50v sitten
- Anonyymi
Sorsien ruokailupaikka. Olisi hyvä puretun rakennuksen paikalle.
- Anonyymi
Kuka muu kannattaa ja ketkä pesaa?
- Anonyymi
Ehdottaisin pilvenpiirtäjää kyseiselle tontille tai Pasilan vanhan TV-tornin voisi siirtää Heinolaan.
- Anonyymi
Ei muutakuin käärit hihat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820