Kristiinankaupungin ajojahti

Anonyymi-ap

Koko järkyttävä episodi on luettavissa valtuuston esityslistasta. Ajojahti on niin ilmeinen, ettei tyhmäkään valtuutettu voi olla sitä näkemättä. Kaupunginjohtaja on häirintäilmoitusten ja koko ajojahdin pääpiruna itse valmistellut ja esitellyt asian. Edes normaalit jääviyssäännöt eivät merkitse tässä asiassa mitään.
https://kristiinankaupunki.tweb.fi/ktwebscr/epj_asil_tweb.htm?bid=4658

5

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasabladet Lokalt 16.1.2025
      Stadsdirektören föreslår: Bildningsdirektören i Kristinestad sägs upp.
      Kaupunginjohtaja ehdottaa: Kristiinankaupungin opetusjohtaja irtisanotaan.

Vasabladet Lokalt 17.1.2025
      De har haft samarbetsproblem en längre tid.
      Heillä on ollut yhteistyöongelmia pitkään.

• Anonyymi

Ihan oksettavaa meininkiä. Ja koko valtuuston poppoo muka samaa mieltä. Eihän tuolla kukaan uskalla sanoa omaa mielipidettään ettei rouva Seg.. nosta laaserikatsettaan niihin jotka sanovat vastaan.

• Anonyymi

Työterveyslaitos kuvaa johtamista seuraavalla tavalla: “Hyvä johtaminen on arkisia tekoja ja tietoinen valinta. Parhaimmillaan se on palvelevaa johtamista, josta tulee työpaikan yhteinen kulttuuri ja tapa toimia yhdessä; toinen toisiaan kannustaen ja tukien. Kaikkia johtamisessa tarvittavia taitoja on mahdollista kehittää, eikä täydellisyyttä tarvitse tavoitella. Esihenkilön riittävän hyvä toiminta voi edistää merkittävästi työntekijöiden hyvinvointia, työn imua, työhön sitoutumista ja työn tuottavuutta.”

• Anonyymi

Eräässä johtamiskoulutuksessa tunsin kaikkien johtajuusominaisuuksieni katoavan. Kurssi oli täynnä itseään fiksuina pitäviä, kokeneita henkilöitä, jotka eivät mitenkään peitelleet ylivertaisuuttaan. Kului puoli vuotta ennen kuin tajusin, että itseään täynnä olevat kovanaamat eivät ole välttämättä parhaita johtajia, esihenkilöitä, pikkupomoja.
        Ideanahan johtamisessa ei ole korostaa omaa erinomaisuuttaan vaan saada muut tuntemaan itsensä fiksuiksi.

• Anonyymi

Tulee osumaan omaan nilkkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60