Miksi persut ja kepulit jarruttaa Haapaveden kehittymistä

Anonyymi-ap

vahvaksi ja toimivaksi energiakaupungiksi , missä tulevaisuutta rakennetaan uusiutuvaan , saasteettomaan luonnolliseen energiaan perustuen.? Jopa suurimmat karjatilat päästää arvokkaat biokaasut pilaamaan ilmakehää, uusiutuvat tuulet jätetään hyödyntämättä ja ilmaisen auringon säteilyt heräämättä. Milloin Haaoavedellä herätään tositoimiin ?

22

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuota minäkin olen ihmetellyt . Tekniikka on jo kaikkien saatavilla , vain vanhoillinen asenne estää uudistumisen . Kuten silloin rautatien saamisen Haapavedelle.

• Anonyymi

Raha suurin este tai sen puuttuminen!!

• Anonyymi

Kohta on kuntavaalit ja siinä kannattaa varoa vanhoillisuutta .

• Anonyymi

Vanhoillinen ja negatiivinen asenne on kaiken hyvän ja hyödyllisen este . Haapavedellä sen huomaa helposti kaupungin kuihtumisena ja näivettymisenä.

• Anonyymi

Kepua ei kannata äänestää....

• Anonyymi

On se hienoa että jaksat toistaa ja vastata itselle..!

• Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010991536.html

• Anonyymi

Haapavedellähän on mm puhurilla luvitettuja myllyjä .Miksi ei rakennustyöt ole käynnissä?

• Anonyymi

Puhurilta loppu rahat, pankit ei enää lainota saatavia niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhurilta loppu rahat, pankit ei enää lainota saatavia niin paljon.

Yrittäjävastaiselle persuvalituksista kärsivälle paikkakunnalle pankit eivät rahoita enää yhtikäs mitään.
        Se ei ole yrityksestä kiinni vaan poliittisesta ilmapiiristä joka on epävakaa yhteisen veneen keikuttajien toimien myötä.

• Anonyymi

Onko valmiita kaavoja?

• Anonyymi

persuilla on aina pahat mielessä ,
        sen oon huomannu ilikan kielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

persuilla on aina pahat mielessä ,
        sen oon huomannu ilikan kielessä.

totta mooses , persut on pahoja.

• Anonyymi

siitäki huolimatta saavat paljon ääniä vaaleissa

• Anonyymi

Peräkammareiden aikamiespoikiahan paikkakunnalla riittää tukemaan persukäytöstä naisia kohtaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkammareiden aikamiespoikiahan paikkakunnalla riittää tukemaan persukäytöstä naisia kohtaan..

Mitä enenmän solvaatte perussuomalaisia niin se vain vahvistaa perussuomalaisia, tämä jatkuva solvaaminen kääntyy loppuviimeksi perusuomalaisten eduksi kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä enenmän solvaatte perussuomalaisia niin se vain vahvistaa perussuomalaisia, tämä jatkuva solvaaminen kääntyy loppuviimeksi perusuomalaisten eduksi kiitos.

Itehän Persut ihtesä pilannut, niinku tuo räkijä ilikkaki. Aivan ite, ei kannata vijattomia moittia. Ku ihtesä on kuohinnu .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itehän Persut ihtesä pilannut, niinku tuo räkijä ilikkaki. Aivan ite, ei kannata vijattomia moittia. Ku ihtesä on kuohinnu .

Näytti taasen valitus tullee hylättynä!

• Anonyymi

Missä täällä on paskahuussi?

• Anonyymi

Tyhmää touhua , sano taaviki .

• Anonyymi

Me vasurit edistämme uutta kehittyvää energiateollisuutta ym.

• Anonyymi

Esko voi voi sinua. Mitä olet saanut aikaan? Tyhjiä kontteja ja avoin kaatopaikka niitten ympärill. Missä on se otsoonihuone missä aioit huonekaluja puhdistaa. Aika on sinusta jättänyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60