vahvaksi ja toimivaksi energiakaupungiksi , missä tulevaisuutta rakennetaan uusiutuvaan , saasteettomaan luonnolliseen energiaan perustuen.? Jopa suurimmat karjatilat päästää arvokkaat biokaasut pilaamaan ilmakehää, uusiutuvat tuulet jätetään hyödyntämättä ja ilmaisen auringon säteilyt heräämättä. Milloin Haaoavedellä herätään tositoimiin ?
Miksi persut ja kepulit jarruttaa Haapaveden kehittymistä
22
389
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota minäkin olen ihmetellyt . Tekniikka on jo kaikkien saatavilla , vain vanhoillinen asenne estää uudistumisen . Kuten silloin rautatien saamisen Haapavedelle.
- Anonyymi
Raha suurin este tai sen puuttuminen!!
- Anonyymi
Kohta on kuntavaalit ja siinä kannattaa varoa vanhoillisuutta .
- Anonyymi
Vanhoillinen ja negatiivinen asenne on kaiken hyvän ja hyödyllisen este . Haapavedellä sen huomaa helposti kaupungin kuihtumisena ja näivettymisenä.
- Anonyymi
Kepua ei kannata äänestää....
- Anonyymi
On se hienoa että jaksat toistaa ja vastata itselle..!
- Anonyymi
Haapavedellähän on mm puhurilla luvitettuja myllyjä .Miksi ei rakennustyöt ole käynnissä?
- Anonyymi
Puhurilta loppu rahat, pankit ei enää lainota saatavia niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhurilta loppu rahat, pankit ei enää lainota saatavia niin paljon.
Yrittäjävastaiselle persuvalituksista kärsivälle paikkakunnalle pankit eivät rahoita enää yhtikäs mitään.
Se ei ole yrityksestä kiinni vaan poliittisesta ilmapiiristä joka on epävakaa yhteisen veneen keikuttajien toimien myötä.
- Anonyymi
Onko valmiita kaavoja?
- Anonyymi
persuilla on aina pahat mielessä ,
sen oon huomannu ilikan kielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persuilla on aina pahat mielessä ,
sen oon huomannu ilikan kielessä.totta mooses , persut on pahoja.
- Anonyymi
siitäki huolimatta saavat paljon ääniä vaaleissa
- Anonyymi
Peräkammareiden aikamiespoikiahan paikkakunnalla riittää tukemaan persukäytöstä naisia kohtaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammareiden aikamiespoikiahan paikkakunnalla riittää tukemaan persukäytöstä naisia kohtaan..
Mitä enenmän solvaatte perussuomalaisia niin se vain vahvistaa perussuomalaisia, tämä jatkuva solvaaminen kääntyy loppuviimeksi perusuomalaisten eduksi kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enenmän solvaatte perussuomalaisia niin se vain vahvistaa perussuomalaisia, tämä jatkuva solvaaminen kääntyy loppuviimeksi perusuomalaisten eduksi kiitos.
Itehän Persut ihtesä pilannut, niinku tuo räkijä ilikkaki. Aivan ite, ei kannata vijattomia moittia. Ku ihtesä on kuohinnu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itehän Persut ihtesä pilannut, niinku tuo räkijä ilikkaki. Aivan ite, ei kannata vijattomia moittia. Ku ihtesä on kuohinnu .
Näytti taasen valitus tullee hylättynä!
- Anonyymi
Missä täällä on paskahuussi?
- Anonyymi
Tyhmää touhua , sano taaviki .
- Anonyymi
Me vasurit edistämme uutta kehittyvää energiateollisuutta ym.
- Anonyymi
Esko voi voi sinua. Mitä olet saanut aikaan? Tyhjiä kontteja ja avoin kaatopaikka niitten ympärill. Missä on se otsoonihuone missä aioit huonekaluja puhdistaa. Aika on sinusta jättänyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645