Mitä häpeätte ulkonäössänne?

Anonyymi-ap

Minulla on pieni leuka, kaksoisleuka, iso maha ja pieni penis. Koita siinä sitten lähestyä naisia.

22

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä näitä läskejä häpeilee, kun en ole ollu läski koko ikääni. Haluan olla taas 75kg.

• Anonyymi

Millä edellämainituista kehon osista olet sitä lähestymistä yrittänyt?

• Anonyymi

En mitään.

- Sheena

• Anonyymi

Etkö edes sitä kun jokainen mies ja poika kun näkee sinut saat miesten ja poikien kikkelin isoksi eli seisomaan kun olet seksikäs ja kaunis ja jokainen miehistä ja pojista haluais rakastella kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö edes sitä kun jokainen mies ja poika kun näkee sinut saat miesten ja poikien kikkelin isoksi eli seisomaan kun olet seksikäs ja kaunis ja jokainen miehistä ja pojista haluais rakastella kanssasi

Hä? Tuo on miesten/poikien ongelma.

- Sheena

• Anonyymi

Helpompi lähelle päästä kun on lyhyempi peenis.

• En mä tiedä. Ehkä noita läpinäkyviä kylkiluita. Paitsi eihän niitä kukaan muu nää.

• Anonyymi

Ei tuu mitään mieleen. Ulkonäköni on mulle aika samantekevä. On niin paljon tähdellisempääkin mietittävää. Nuoruuden epävarmuus onneksi karisee matkalla ja muuttuu itsensä hyväksymiseksi sellaisena, kun on. Oppii ymmärtämään, ettei ulkonäkö ole kuin pinnallisten päänvaiva ja valituksen aihe.

Ne joiden elämä keskittyy oleellisempiin asioihin ei ulkonäön kanssa veivaa ja märehdi. Se on vaan turhamaisten keksintö luoda tyhjästä hälyä. Yrittää pusertaa paineella muottiin.

Jasu

• Anonyymi

Liian iso tavara

• En häpeä mitään ulkonäössäni. Se on mitä on, joten en näe mitään järkeä häpeillä jotain sellaista, mitä en voi kuitenkaan muuttaa. Tai no voin esim treenata kiinteämmän vartalon jne mutta muutoin mennään niillä geeneillä, joita on sattunut saamaan.

• Anonyymi

En häpeä mitään, mutta käytän asusteita jossa vähemmän näkyisivät, keinoja kyllä on. Paksuhkot sääret - laajalle ulottuvat avokkaat auttavat. Määrätty hamepituus vaikuttaa myös, pitää helman loppua just oikeaan kohtaan. Tummahkot sukat.
      LIttana peppu - takana vyötäröllä puserossa rypytys korjaa.
      Pienet rinnat - lievä push up, en suuria tahdo missään nimessä, pienet on runsaassa liikunnassa parhaat.
      No siinäpä ne, muuten ok. enkä sen kummemmin ajattele.

• Anonyymi

Oletko yrittänyt laihduttaa?

• Anonyymi

Olin joskus kovin alipainoinen. Mutta samat ongelmat olivat silloinkin.

• Hävettää rähjäisyys ja virnuilu.
      Hetken jaksan olla totinen pukumies, sitten taas rupsahdan.

• Anonyymi

Miksi hävetä sitä mitä on. Se kun ei häpeemällä muuksi muutu. Aina voi muuttaa ajatusmaailmaa. Se lienee tehtäväsi se.🤷‍♀️

• Anonyymi

Oman ulkonäkönsä häpeeminen,lienee omien arvojen pinnallisuutta. Monesti omastamielestään rumat /riittämättömät vaatii kaikkein ' kauneinta.' Pinnallisinta.Kyseenalaista arvosi.🤷‍♀️

• Anonyymi

En mä kyllä häpeä mitään.

On kohtia jotka eivät ole parhaimpia puoliani, mutta minkäs teet. Paitsi elämäntavat vaikuttavat jonkin verran.

Ikää tulee. Elämänkaari realisoituu...

Ei kannata olla niin kriittinen omaa ulkonäköään kohtaan. Uimahallissa näkee oikeita ihmisiä. Siellä voi todeta olevansa ihan tavallinen. Suosittelen.

xLiner

• Anonyymi

Kaikki mussa on rumaa t. Rumamies

• Anonyymi

Missit eivät ole niin ronkeleita, vaikka vähä pullottaa.

• Anonyymi

Ois kivaa, jos olisi pidemmät laskutelineet.
      Vilma

• Anonyymi

Rasvamakkoroita lanteissa sekö ehkä vähän pientä kikulia. Mutta ei ne kellekään kuulu eikä näy

• Anonyymi

Penis ei näy kun on vaatteet päällä. Isoa mahaa voi koettaa pienentää laihduttamalla ja ehkä samalla kaksoisleukakin lähtee. Jos leukasi todella on pieni niin sille ei voi mitään, mutta oli Heinrich Himmlerilläkin pieni leuka ja silti hänellä oli kaksi perhettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe