Kunnon Tubettaja

Anonyymi-ap

Korpimuija !! Ei ole löllö syöppö !! Sai yhdes vuorokaudessa !! 25 tuhatta tilaajaa !! Kun kanavaa mainostettiin !! Nyt jo tilaajia lähemmäs 30 tuhatta !!

16

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julkisuustyrkky muija, joka lehdessä juttuja.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Tästäkin viestiketjusta on poistettu 4 viestiä!
      Yhden poistetun kirjoitin ja en ymmärrä mikä viestissä oli sellaista joka rikkoi suomi24 sääntöjä mutta ei riko Youtuben sääntöjä,

• Anonyymi

Korpimuija on jalat maassa tubettaja.Tosin tuo pyssyjen kanssa leikkiminen tekee pienen loven tykkääjissä!

• Anonyymi

Samahan se näille kateellisille on, että ketä sitä moittii ja valittaa.
      MetsäMan on saanut aika ryöpytyksen ja Korpimuijako on nyt vuorossa?
      On nää lapsellisia peräkamaripoikia ja aikamiespoikia äidin helmoissa.

• Anonyymi

Menestyjät v***tuttaa poloja.

• Anonyymi

Somessa huomiota hakevat ihmiset ovat kaikki tärähtäneitä, kuten myös he, jotka tekevät heistä itselleen Jeesuksia. Hankkikaa ihmiset oma elämä.

• Anonyymi

Matriarkka mummo savonlinnasta leikkii jotain pyhää!Se joka itse itsensä ylentää,ALENNETAAN!Muista se mummo!🫵

• Anonyymi

Kovin sotaisa nainen. Haki kai tuolla luontoonpaluukanavallaan oikeasti Ramboa elämäänsä ja nythän niitä taistelevia tohveleita on satamäärin tarjolla.

• Anonyymi

Terveppä terve! Se on konemänni tässä, tilloohan Forest finn kanava.

• Anonyymi

Forest finn kanava on viellä mutta kone man kanava on poissa ja en tiedä kuinka kauvan on poissa ennen kuin se alkaa taas tekemään sille kanavalle videoita

• Anonyymi

Samaa tekee molemmat manit. Jauhaa traktorin kökkänöillään pihapiirin paskaksi. Olis nuilla ollu aikaa siirrellä klapi säkit jäisen maan aikaan. Tarkoituksella tekevät rospuuttoaikana niin saa taas aihetta vitejoon.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33