Siis, olen 16-vuotias nuori ja olen juuri valaistunut. Bepanthen on todellinen elämän eliksiiri. Rakastan sitä, minulla on ainakin 30 tuubia Bepanthenia kaapissa. Laitan sitä joka päivä huulilleni ja levitän turvalleni. Kyllä pärstävärkki kiiltää eikä finnejä tule, kun sitä ihmetahnaa tuuttaa joka ikiseen rööriin ja pintaan.
Toimii muuten liukkarinakin. Yleensä soolosoturina vetelen, mutta välillä kun tulee kaveri "yökylään", niin kyllä kalu rööriin uppoaa alta millisekunnin. Enkä siis meinaa mitenkään normaalia enempää alkaa homostelemaan, mutta Bepanthen todella toimii joka ikiseen pulmaan. Rakastan sitä!! <3
Tässä kaikki tältä erää, muistakaahan kaverit käyttää Bepanthenia!
Kohta se parantaa ylipainonikin :)
Bepanthen - Elämän Eliksiiri
Anonyymi-ap
2
227
Vastaukset
- Anonyymi
Oleppas poika hiljaa en halua kuulla sinulta yhtään sanaa vitun murveli.
- Anonyymi
Oletpas poika asiallinen itse kun aloinkäyttämään bepantenia minun jöpötin kasvoi 29 sentti metriä. Ennen naapurini pani minun vaimoani koska lätkäni oli 5 cm pitkä Kun laitoin vähän bepanteenia käsiin nyrkkini löi metallista läpi ja naapurin perkka sai turpaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670