saa 70 000 tillooja täyteen?
Milloin Man the MESTARI
14
464
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin männöö kptvasenkan vertoo
- Anonyymi
Heti kun kaupallinen yhteistyö se sallii
- Anonyymi
Kuhan ee mänis talot ja tavarat mahalaskussa, kovin on renehakas mänö piällä keekkalaesella.
Siinäpä hyvä nimimerkki, Keekkalaenen- Anonyymi
Möösistä ja mannuista on puolet Otton, toistaiseksi varmaan verotus syistä. Ennakko perinnöstäkin joutuu verolle, jos ei osaa kälmäillä. Tämä ukkeli kyllä osaa senkin taidon ostamalla.
- Anonyymi
Kelkka videoilla tulee kymmenentuhatta uutta tilaajaa vähintään
- Anonyymi
Kuinka omituinen putää ihmisen olla että tilaa tuollaisia kanavia ei sitä voi käsittää onko suomalaiset noin omituisia tosiaan !?
Minulla on ihan oma elämä !- Anonyymi
Mani ainakin kerää kanavalleen todella henkisesti sairaita ihmisiä,johtuneenko siitä että myös sisällöntuottaja on hoidon tarpeessa
- Anonyymi
Tunnen henkilökohtaisesti joten pitää sitä tuttuja kannustaa eli tilauksessa on😁
- Anonyymi
Malttakee, Malttakee
- Anonyymi
23.3.2025
- Anonyymi
Mani ostelee tilaajia aina kun niirä halvalla myynnissä. Ei kannata kerralla kovin isoa erää ostaa jottei näytä juilulta homma. Ammattimies.
- Anonyymi
Höpön löpö🤡
- Anonyymi
Juiliminen on taitolaji. Ammattimiesten hommoo.
- Anonyymi
Juilimisella menestyjän ei tarvitse nähdä vaivaa menestyäkseen.
Riittää kun jää kotipesään kultamunaa hautomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647