SM-tarvikkeita esitellyttä naista lateksipuvussa. Koittaa nyt väittää että tykkäys olisi ollut vahinko, mutta hänen olemustaan on armeijan piireissä pidetty liian kesynä. Ehkä hän nyt sopii paremmin ministeriksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010999786.html
Häkkänen haluaa profiloitua mieheksi, ja siksi tykkäsi
14
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan Aatu hommaa
- Anonyymi
Tykkää piiskaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää piiskaamisesta.
Tuskin tykkää ?
Palanderin Kallen kanssa samoja harrasteita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tykkää ?
Palanderin Kallen kanssa samoja harrasteita?Minä arvelen, että Häkkänen oli lukenut Palanderista käytyä keskustelua ja häntä oli ruvennut mietityttämään, että mikä se sellainen strap-on oikein on. Oli sitten googlaillut ja päätynyt tuonne, tykännyt näkemästään ja kannustavasti ilmaissut tämän.
- Anonyymi
Nyt lipsahti Hantiltakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää piiskaamisesta.
Erikoisia harrasteita esitellään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää piiskaamisesta.
HANTTI ON KOVANA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää piiskaamisesta.
PRIORISOINTI on KESKEN.
- Anonyymi
Hiisi vieköön sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan .
- Anonyymi
Pidetään pää kylmana, Hantti kommentoi.
- Anonyymi
IHME STORY,HÄKKÄNEN TOTEAA .
- Anonyymi
Mistä tiedät ?
- Anonyymi
Oletko samaa jengiä ?
- Anonyymi
Pääministeriainesta seuraavia eduskuntavaaleja silmälläpitäen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175