Tykkäättekö, oletteko maistaneet?
Nehän sanoo, että tämä on oikein terveysjuoma, lähtee syöpäkin niinku kuppa Töölöstä.
Vähän on kyllä semmonen ummehtuneen makuinen, mutta edullista toki. Omat puut, käyvät ja puuhellat.
-keinovaginamies-
Pakurikääpätee
12
176
Vastaukset
- Anonyymi
Siis: käävät.
Prkleen automaattinen virheen tekijä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Olen maistanut. Se maistuu puulta ja sahanpurulta,
- Anonyymi
Kuusenkerkkäjuoma on parempaa sekin tappaa syöpäsoluja
- Anonyymi
oli aika paha tilannwe, onneksi huoasin ja ilmoirtin vastaaville henkilöille tsekkaamaan ytilsannettts niin joku ukrainalaqinen muutttaja paskonut huisuinswa jaw vesi vuotowass...
hyvä kun olin paikalla, huomssdin.. - Anonyymi
kone-ytiryto näyyttää ulokolämpöä btr .0.5.... katuvalot eivät vielä pala oikeasti aika hienojakin lätkänmallisia LED-valoja ainakin ruo on...
En ole maistanut, ja pidän tätä kyllä hieman epäillyttävänä. Englanniksi se on Chaga mushroom, ja se sisältää sen verran oksalaattia, että munuaiset voivat mennä epäkuntoon säännöllisen ja pitkäaikaisen käytön myötä. Näitä tapaustutkimuksia löytyy muutamia pubmedistä.
Chaga mushroom-induced oxalate nephropathy that clinically manifested as nephrotic syndrome: A case report
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35451393/- Anonyymi
Jos kääpä juo kääpäuutetta, mitäs siitä seuraa? Mikä fiilis?
Vilma- Anonyymi
No en tiedä.
Kokeile ;)
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä.
Kokeile ;)
-keinovaginamies-9:14
Ei oo kääpää.
Vilma
P.S. sulla on inha nimimerkki. Voisitko vaihtaa ja pitää nimiäiset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9:14
Ei oo kääpää.
Vilma
P.S. sulla on inha nimimerkki. Voisitko vaihtaa ja pitää nimiäiset?Ai?
Kumpi sinua inhottaa enemmän, keino vai vagina?
Perinteellä mennään - jo vuosia.
Ei täällä olla kilpeä kiillottamassa. Ja sitä paitsi totuus on kaunista :)
Anonyymi kirjoitti:
Ai?
Kumpi sinua inhottaa enemmän, keino vai vagina?
Perinteellä mennään - jo vuosia.
Ei täällä olla kilpeä kiillottamassa. Ja sitä paitsi totuus on kaunista :)
-keinovaginamies-Lyhentäisit edes. Kv-mies tai kevamies.
Vilma
- Anonyymi
Ihan normaalia ceylon teetä hörpsin. Siitäpä tulikin mieleen, että otanpas toisenkin motillisen.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023524
- 623187
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342684- 802463
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422124- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501732Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706