Otan särkylääkettä jos koskee. Muut vaivat vaan kärsin. Ei kiinnosta enää tämä maa,joka tarjoaa vain paskaa omilleen.
Päätin että en kuluta terveyspalveluita vaikka olisi mikä
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Kansis jo unohtaa lääkärit ei vakavassa koronassa ka saanut mitään apua joutuu kitua monta vuotta omilla.
- Anonyymi
Katsos foliohattun mieli on muuttunut.
- Anonyymi
Eivät ole vielä keksineet pilleriä jolla järki kasvasi.
Popsi vain kalkkitapletteja. - Anonyymi
Hoitakaa terveyttänne niin ette tarvi terveyspalveluita elikä turha rutista.Vähän suhteellisuutta ajatteluun terveyspalveluista kun esim, Amerikoissa joudut leikkaukseen niin voit joutua myymään talosi että pääset leikkaukseen.
- Anonyymi
Itse kävin lääkärillä viimeksi vuonna 1998.
- Anonyymi
Saat olla todella onnellinen ja kiitollinen kun ole saanut olla terve!
Minut yllätti pitkän, onnellisen terveen ajanjakson jälkeen vaikea selkäsairaus kesken kiireisen työelämän.
- Anonyymi
Ei käytä terveyspalveluita eikä hoida terveyttään niin unelma kansalainen jolle tulee luontainen poistuma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615