Mitä tarkoittaa sanonta: "Se piirtää, jolla on liitua?"

Anonyymi-ap

Tarkoittaako se, että ne joilla on 130 000 euron tulot ei tarvi istua ylsiöissään katsomassa muiden tekemiä tupevilmejä?

10

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanonta "Ne piirtää kellä on liituu" tarkoittaa, että vain ne, joilla on tarvittavat välineet tai resurssit, voivat tehdä tiettyjä asioita. Se viittaa siihen, että jos haluat saavuttaa jotain tai tehdä jotain, sinulla täytyy olla siihen tarvittavat työkalut tai mahdollisuudet.

• Anonyymi

Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, elikkä kunnon savotta tarpeet?

Kyllä

• Anonyymi

176,000€ tienas Niilo22 vuonna 2024 vaikkei se lehtiin sitä ilmottele !! Kuten MetsäMan !!

• Anonyymi

Eikö se Pajamies juurikin ilmoittele?

• Anonyymi

Jotkut tubettajat ilmoittavat tuben vuosiansionsa videoillaan, mikä on rääkkiä sellaisille tubettajille, jotka haluavat salata tubetulonsa.

• Anonyymi

Toni. B tienas 198 .000 € 2024 ja sillä vähemmän seuraajia kun tollolla silti Tonin videoilla 200 tuhatta katsekertaa toisis enemmän.

• Anonyymi

Miten niin yksiössä. Minä asun lähes 200 neliön omakotitalossa. Enkä oo moksiskaan mm,n videoista. Katon joskus tai en kato. Tuo arvailu kommentoijista menee kyllä metsään että rytisee.

• Anonyymi

Niin ja oma mieskin minulla että en haikaile tubettajien perään.

• Anonyymi

Kuka niin on väittänyt edes

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60