Mielestäni Iisalmeen ei tarvita uutta jäähallia, iisalmelaiset pienet karhut voivat kyllä
pelata vanhassa vasta rempatussa hallissa. Muitakin urheilulajeja on kuin jääkiekko,
kun ainakaan ylemmissä sarjoissa liekkö yhtään iisalmelaista pelaajaa.
Mutta jos välttämättä pitää rakentaa uusi halli, niin se pitää rahoitta itse IPK:n, vain
tontin kaupunki vois vuokrata. Koululaisten ja nuorison muihinkin harrastus muotoihin kaupunki vois panostaa, ei kaikki ole käppyräkeppihuitojia.
Uusi jäähalli Iisalmeen
Anonyymi-ap
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Samaa mieltä, entistä velkaa on jo silmät ja korvat täynnä.
- Anonyymi
Ja jos tarviivat hallia niin omalla rahalla IPK. Isot aikamiehet niin sekaisin sen kumilätkän takia kun jossain mestiksessä ollaan.
- Anonyymi
Jos divarijoukkueelleen uuden hallin haluavat, niin sellaisenhan rahalla saa, jos vain tukijoukoista sattuu löytymään joku mesenaatti, joka on tämän asian puolesta valmis laittamaan kättä syvemmälle taskuun.
Verorahoja siihen ei pidä käyttää, koska tavan harrastajille on jo toimiva halli olemassa.- Anonyymi
🎯🎯🎯 ei todella rahaa tuohon.
- Anonyymi
Ei verorahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645