Näin asia on, ei vaan viehätytä epäsymmetrisistä tai muodottomista nenistä, iso nenä on oltava.
Kyllä se niin on, että suurinosa miehistä viehättyy isosta nenästä naisella
9
312
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin! Tässä järjen käyttö on oleellisen tärkeä, kyse on kuitenkin tunneasiasta noin lähtökohtaisesti.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti arvostelen kaikkea aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti arvostelen kaikkea aina.
Niin tunnut tekevän. Sitä se pieninenäisyys teettää. Housuistasi taitaa myös löytyä prinssinakki.
- Anonyymi
Isoja neniä näkee aika harvoin.
- Anonyymi
Sano terveisiä Niuvaan, yksi tuttu on siellä töissä.
- Anonyymi
Lähestymiskielto ei auta mitään sen tason hullujen kanssa. Ainoa tapa on varustautua muulla tavalla mahdolliseen kohtaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestymiskielto ei auta mitään sen tason hullujen kanssa. Ainoa tapa on varustautua muulla tavalla mahdolliseen kohtaamiseen.
Välissä oli viesti jossa ehdotettiin lähestymiskieltoa. Näköjään poistettiin kuten asialliset viestit useimmiten.
- Anonyymi
Kyllä se mieheke onkii se romani gubbbe!!
- Anonyymi
Anna mun nauraa 😆 mieskö nenän perusteella naista valitsemassa ja vielä iso nokkainen oltava.
En usko, oot trolli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657