Moottoripyörillä katsastus joka vuosi ja päästömittaukset sekä vero.
Moottoripyöristä isompia koneita kuin minun tojotassa joten saastuttavat enemmän.
Moottoripyörät verolle ja joka vuosi katsastus
13
224
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko lopettaa nämä verotus ja katsastus ehdotukset. Yksi julkaisu/kk riittää varmaan, ei tarvitse jatkuvasti laittaa uusia veroajatuksiasi tänne, ketään ei kiinnosta
- Anonyymi
Mulla on niin valtavasti näitä hyviä ideoita että pakko on tänne laittaa useampi viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on niin valtavasti näitä hyviä ideoita että pakko on tänne laittaa useampi viikossa.
Ei oikeat tojotafanit noin kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeat tojotafanit noin kirjoittanut.
En minä ookaan millään tojotafani mulla vaan sattuu olemaan tojota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ookaan millään tojotafani mulla vaan sattuu olemaan tojota.
Ei sittenkään omanfirman pojat omaa firmaansa edes nokikkaan.
- Anonyymi
Moottoripyöräilijät maksavat sinunkin toimeentulosi. Olisiko sinunkin aika nousta sohvalta ja hankkia itsellesi joku harrastus.
- Anonyymi
Eipä muuten maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä muuten maksa.
Johtuuko se epäsuoraa hyötyä koitumattomuus siitä pohjois-maisten uusnatsien toiminnan kieltämisestä eikä tavallisten moottoripyöräilijöiden mistäänkään toiminnastakaan. Entä seuraava iskurepiliikkisi.
- Anonyymi
Corollan myynti tippunut 30 % onkin pappa mallii
- Anonyymi
Kuinkas se teidän laita on kun myyntilukuihin ensimmäisenä iisalmen keskusteluryhmässä jo kantaa ottaa tiesitte.
- Anonyymi
Kunnon mökäputket on kivoja , niillä saa huomiota kun laittaa tulille ison vinkkelin , köyhät kyykkyyn ....
- Anonyymi
Joko olet rippikoulun käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet rippikoulun käynyt?
Ennen rippikoulua ei kannata erota kirkosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667