Niin kuin Mooses ylensi vl-seurakunnan erämaassa! Sanoiko Raamattu niin?

Ei sanonut niin, koska vl-seurakunta koostuu valheesta ja valehtelevista puhujista -ihmisistä!
Kun Israelin kansa oli korpivaelluksella, Jumala lähetti heille rangaistukseksi 'napinasta" myrkkykäärmeitä puremaan jokaista. Jumala antoi Moosekselle neuvon tehdä vaskisen käärmeen,-joka piti nostaa korkealle leirin yläpuolelle kepin nokkaan
Jumala antoi ohjeen:-jokainen joka katsoo siihen vaskikäärmeeseen-parantuu heti,-ja niin tapahtui!
Mutta teltoissa oli monia epäuskoisia, jotka sanoivat:Miten muka niin parantuisi? Ja eivät lähteneet katsomaan ja kuolivat epäuskonsa tähden!

Katso nyt Jeesukseen Kristukseen ja usko häneen! Älä katso ihmiseen-valehtelevaan vl- puhujaan, joka julkeasti väittää pelastuksen tulevan hänen kauttaan!

Joh.
3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

25

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää Raamatun todistusta:

Joh. 3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      4Moos. 21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.
      Joh. 8:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut.
      Joh. 12:32 Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni."

• """"Joh. 12:32 Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni."""""

Rakas vellu, miksi et mene Jeesuksen luo?
        Menet mieluummin rahankeruuyhdistyksellesi,
        Miksi haet turvaa ihmisistä ja heidän valheistaan.?

Kun lähtösi hetki tulee rakas vl, huomaat silloin viimeistään, että vain Jeesus voi tulla sinua hakemaan. Usko Häneen, muuten Jeesus sanoo sinulle:En tunne sinua!

• Anonyymi

Kummallisia nuo entisen vellun aloitukset, kun nyt rymyää demonipesässä.

• Anonyymi

Charlotta (Onegas)-00, nuo nollat ovat kuva kulkusistasi!

• Kulkuset, kulkuset, riemuin helkkäilee…🛎️🛎️❄️🌟🎄🎅🦌🛷🎁🥚🥚🍆

• Anonyymi

😅😆😂

• Anonyymi kirjoitti:

😅😆😂

Huumorin kukka, kaunis kukka!

• Anonyymi

Kulkuset kilisee!

• Tiedän että alustukseni on vahvaa ruokaa monelle, mutta Totuus ei tunne kompromisseja.

Hebr.
      5:12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
      5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
      5:14 mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

• Hebr. 5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi; > Siirry

1Kor. 3:1 Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa. > Siirry
        1Kor. 3:2 Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä; > Siirry
        1Kor. 14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä. > Siirry
        Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Hebr. 5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi; > Siirry

1Kor. 3:1 Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa. > Siirry
        1Kor. 3:2 Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä; > Siirry
        1Kor. 14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä. > Siirry
        Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa

1Kor. 14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä

Nii-in, kehoitetaanko tuossa ottamaan järki vangiksi?

• Anonyymi

Mooseksen lapset oli juutalaisia ne kävi keskustelua jeesuksen kanssa ja se sano niille et se on elämän leipä ettekä tunteneet jumalaanne

• Anonyymi

Lestadiolaisuus isiemme usko ei ole oikea usko vaan usko jeesukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saatana palvonta ei ole uskonto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saatana palvonta ei ole uskonto

Piti oikeen kyykäärmeeseen tuijottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti oikeen kyykäärmeeseen tuijottaa

koskakohan lestat herää kusetuksesta jota heidän valhe saarnansa pitää sisällään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koskakohan lestat herää kusetuksesta jota heidän valhe saarnansa pitää sisällään

Puheet menee täydestä kun väärä raha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheet menee täydestä kun väärä raha

ne varmaan valkkaa puhujat sen mukaan jotka vastaa niitten tarkoitus periä varmaankin raha

• Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa velluistakaan ei koskaan herää huomaamaan harhautusta missä ovat.

2.tess
        2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää
        2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne varmaan valkkaa puhujat sen mukaan jotka vastaa niitten tarkoitus periä varmaankin raha

Ne kerää mammonaa ja hakkaa lähimmäisiä päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kerää mammonaa ja hakkaa lähimmäisiä päähän

ne toivottaa toisilleen jumalan rahaa

• Anonyymi kirjoitti:

Raha ja valta, sekä valhe ja vääryys!

• Anonyymi kirjoitti:

ne toivottaa toisilleen jumalan rahaa

Ja ovat julman lapsia!

• En ole niin aggressiivinen kuin kirjoituksistani saattaisi päätellä.
      En todellakaan ole diplomaatti, - tietenkin voisin vedota siihen että lempeäluontoinen Lestadiuskin käytti kovaa kieltä.
      Valehtelu on tietoista pahan tekemistä ja harhaanjohtamista.
      Mutta kuitenkin teistä velluista,-puhujia myöten, suurin osa uskoo asiaansa, niin siihen nähden minun sanai ovat kohtuuttoman kovia.

Vaikka olisi vuoria siirtävä usko (johon en edes kykene), mutta rakkaus puuttuu. Niin se paraskin julistus muuttuu väkivallan välineeksi!
      Joten pyydän anteeksi, niiltä joita tarpeettoman kova kirjoitteluni on satuttanut. Asiaani en pyydä anteeksi, koska totuudesta ei voi tinkiä, mutta käytöksessä on parantamisen varaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe