SK uutisoi työyhteisön mulkkerityypeistä ja siinä nousi esiin kuinka lääkärit ovat ylimielisiä tyyppejä työyhteisössään ja lääkäreistä perseilevimpiä ovat kirurgit.
Onhan se totta!
Mutta samaa mulkkerointia tekevät juuri saamamme tiedon mukaan myös sähkölaitoksen muuntamoasentajat, jotka eivät hyväksy samaan kahvipöytään asentajia, jotka yhdistää ohuempien johtojen punaisia punaseen, keltaisia keltaiseen ja mustia johtoja toiseen mustaan johtoon. Sähköasentajat taas eivät hyväksy samaan kahvipöytään kesätyöntekijää, jos se ei ole jonkun sähkömiehen lapsi.
Muurarit ovat myös aina olleet kirurgien kanssa niin ammattimiehiä niin ammattimiehiä, että on varaa äksyillä ja perseillä kaikille.
Sosialistisissidemarikommariyhteisöissä on suurin työpaikkakiusaamiskulttuuri. Sosialistit olevinaan maailman napoja!
Kirurgit ja sähkölaitoksen muuntamoasentajat sekä muurarit ovat parempia kuin muut ihmiset
Anonyymi-ap
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kirsukalla on hyvinvoivat persut.
- Anonyymi
Olin aikoinaan työharjoittelussa päiväkodissa, erehdyin ekana työpäivänäni menemään päivähoitajien ja lastentarhaopettajien pöytään kahville, niin minut häädettiin, ja yksi sanoi, että työllistetyt, harjoittelijat ja siivoojat istuu tuolla nurkassa olevassa pöydässä.
Tämä tapahtui - 80 luvun lopulla.
Toivottavasti nykyisin ei tapahdu tällaista, minä valmistuin lähihoitajaksi, mutta en mennyt päiväkotiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657