sellaisia lyhyenläntä tappeja kun taas länsisuomalaiset ova pitkänhuiskea adoniksia?
Ei ihme, että naiset häipyvät.
Miksiköhän savolaiset ja karjalaiset ovat
16
333
Vastaukset
- Anonyymi
Perimä.
Länsi-Suomalaiset Adonikset ovat sukua skandinaaveille - Anonyymi
Länsi-Suomessa vaikuttaa arjalais-germaaniset geenit. Savolaisissa on aika paljon jänkäjoonaitten geenejä. Siksi ne on lyhkäsiä persjalkasia ja pää on lantun mallinen.
- Anonyymi
Esim. Rovaniemen pohjoispuolelta ei voi koota yhtäkään koripallojoukkuetta?
- Anonyymi
Eli siis mongolien sukua?
- Anonyymi
Häipyykö lyhyet naisetkin.
- Anonyymi
Ihan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikki.
Pirre ei lähe kun se muuttaa enola gayhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirre ei lähe kun se muuttaa enola gayhun.
Kyllähän Pirrekin jossain etelässä kävi
- Anonyymi
Geenit
- Anonyymi
Minäpä oun melekkein 190 sm korkkee. Piä tosin muistuttaa telekän pönttöö, vaen eipä tuo ou männöö haetanna.
- Anonyymi
Minä oon ku satukirjan riihitonttu.
- Anonyymi
Naejessakkii, sillon joskus kun pimmeessä saen niin pit noosta työntöjen välissä kontalleen ja käävä naesta asijoekseen suulle konttoomalla pussoomassa.
Yks Aeno kerran työns oloka piästä takasi ja tiuskas, että pysy siellä työmuassas. - Anonyymi
Tanssiissakkii hittaeta rintavan naesen kanssa tanssiissa tulj niskat kippeeks kun pit piä kekassa taaksepäen tanssia.
Pit ihteesä lyhyvempöö naesta ehtiä.
Ee aena osannu istuvan naesen pittuutta arvioeja.
Nolotti sitten kun oelj ite ihanku pikkupoeka äetisä rinnalla. - Anonyymi
Itä-Suomessa emännät mahtuu pöyvän alle seisomaan mutta ei pitkälleen.
- Anonyymi
Jaa jaa, esim, Tarja Smura, nuoruuden mitoissaan yks maailman useimpia naisia. Katselkaapa missimittari 1993! Huh huh, kuinka upea. Monta muutakin upeaa naista on Karjalasta, Savostakin.
- Anonyymi
Siis upeimpia. Monia muita myös, Heli Pirhonen, Pia Lamberg, Henna Meriläinen ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647