Hei, onko kellään mitään hajua et mitä tää on kun mun kieleen on ilmestynyt noille reunoille valkosia, tosi kipeitä läikkiä mut ei näytä ollenkaan aftoilta… näyttää normaalilta kielen pinnalta mutta valkoista. Ei lähde pois millään ja niitä on vain eri kohdissa, ei yhdisty toisiinsa mitenkään. Muuten kieli on täysin terve. En löydä netistä minkäänlaista tietoa ja haluaisin tietää ettei vain ole mitään vakavaa. Ajattelin odottaa hetken ja seurata tilannetta ennenkun käyn vaikka hammaslääkärissä näyttämässä. Nyt on pari päivää näyttänyt ihan samalta. Voi olla että lähtee pois vasta muutaman viikon kuluessa. Olen hieman huolissani….
Kielessä valkoisia läikkiä
Anonyymi-ap
1
311
Vastaukset
- Anonyymi
Käypä näyttämäs terveydenhoitajalle, hän ohjaa sitten tarvittaessa eteenpäin jos on aihetta. Toki voit ottaa selvää nettilääkäreistäkin joihin ottaa yhteyttä jos et terveyskeskukseen pääse. Täältä et kunnon vastausta ja hoito-ohjetta tule saamaan vaivaasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850