Kansallinen kokoomus- kako- kansallinen konkurssi,
Puolueen nimen tarkoitus
15
147
Vastaukset
- Anonyymi
- SS-puolue = SuomenSosialidemokraattinen puolue . ( SDP:n Sosialistit )
Alunperin SS-puolue oli Saksassa Aadolf Hitlerin "HenkiVartioKaartiksi"
- Lopulta se oli , -Sotilaallinen SS-Organisaatio NATSI-Saksassa - ! Jos tarkemmin ajattelet Lyyli, niin Kokoomuksen johtama hallitus on nyt pelastamassa meitä konkurssilta johon Rinne + SS viisikoineen meitä oli johtamassa.
On tietysti surkeaa jos apurahasi vähenevät ja joudut haaskaamaan aikaasi työnteossa! Vähemmästäkin sosialisti riemastuu!- Anonyymi
RÖH, RÖH, Kruiiik....
- Anonyymi
RÖH, RÖH; kruiiik....
- Anonyymi
Mitä uutisissa mainitaan niin Kokoomuksen johtama hallitus pelkästään tuhoaa kaiken kuten aina ollut Kokoomuksen tapana.
N kun sinä tarkemmin ajattelet niin kai kerrot mitä me muut ei tiedetä? Anonyymi kirjoitti:
Mitä uutisissa mainitaan niin Kokoomuksen johtama hallitus pelkästään tuhoaa kaiken kuten aina ollut Kokoomuksen tapana.
N kun sinä tarkemmin ajattelet niin kai kerrot mitä me muut ei tiedetä?Kerro nyt mitä uutiset kertovat tuhottavan?
- Anonyymi
YHTYMISEN JÄLKEEN ON PERSKOK .
- Anonyymi
Perskokkareiksi niitä nytkin sanotaan.
- Anonyymi
Kokoomus on kaiken terveen toiminnan tuho.
Varat ja palvelut ohjataan yksityiselle sektorille.Koko yhteiskuntammehan on sen varassa, mitä yritykset tuottavat ja suurin osa niistä on yksityisiä. Valtion 100% omistamia on perin harvassa!
Yksityiset yritykset ovat siis se tärkein tekijä hyvinvoinnin rakentamisessa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Koko yhteiskuntammehan on sen varassa, mitä yritykset tuottavat ja suurin osa niistä on yksityisiä. Valtion 100% omistamia on perin harvassa!
Yksityiset yritykset ovat siis se tärkein tekijä hyvinvoinnin rakentamisessa!Ehkä ne tarvitsevat enemmän yritystukia, pitäähän kakku saada kasvamaan.
- Anonyymi
KOK= kaikki on kaupan.
Seuraava nimi peruskokoomus,kun persut ja kako yhdistyvät. - Anonyymi
1930- lukua kohti Petteri PORSKUTTAA
- Anonyymi
Purran johtaessa.
- Anonyymi
kok-kaikki on kaupan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329