UMK -voittaja 2025 on aikas pantava

Anonyymi-ap

Mitä olette mieltä jannut ?
Eikä asukaan jättänyt mitään arvailujen varaan. Niin kai se itekin haluaa. Huh huh, no, panisin.

13

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä oli kyrpä isona ja kädessä erikalle eilen ja pakkohan se oli laukaista nartulle

• Anonyymi

Kyllä panisin joe ei aulais
        Hyvät tissit ja perse

Takaapäin

Storkuk556

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät tissit ja perse

Takaapäin

Storkuk556

Jos ei laulais samalla..ulista sais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät tissit ja perse

Takaapäin

Storkuk556

Ei ole hyvä perse, se on neliskulmainen lättänä ja tissit on kurottu yhteen että näyttäis rintavammalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hyvä perse, se on neliskulmainen lättänä ja tissit on kurottu yhteen että näyttäis rintavammalta.

Joo mutta kyllä tommonen hempukka ulista osaa. Outo juttu että joku lääkärin tasoinen mies jaksaa roikkua tommosen matkassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpais mulle

• Muut oli pantavampia.

• Anonyymi

Joo ja nuorempia herkkuja.

• Anonyymi

No kyllä Erika Vikman näytti vähän pantavalta, aik seksikkäässä asussa oli

• Anonyymi

ei sille voi mitään, mutta naisessa on muutakin merkittävää kuin ulkonäkö. Itselle merkkaa myös naisen ikä , ja se millainen hän on tyyppinä. Koska en tunne Erikaa ihmisenä, niin en voi sanoa hänestä muuta kuin sen, että kovin on nuori vs. minä itse. Mielestäni pelkällä ulkonäollä Diandra on 10001 kertaa mielenkiintoisempi.

• Anonyymi

Erika on mielestäni ihan järkyttävä kotka. Näyttää vähän ylimeikatulta karaokebaarin pubiruusulta jonka ”laulutaito” perustuu autotuneen kuten kaikilla artisteilla. Kaupan kassallakin tulee vastaan paremman näköisiä naisia.
      Noh sama se kuka siellä Euroviisuissa on. Suomi voittaa ne taas 10 kertaa ennen kuin koko sirkus alkaa ja totuus on että tuo pubiruusu lentää pihalle ekasta karsinnasta. Euroviisut on muutenkin ihan täyttä paskaa

• Anonyymi

Ich komme tarkoittaa kuulema "Minä tulen" naisen orgasmia, lehdessä oli. Karmee sanoma , mutta Vikmanhan on mitä on.

• Anonyymi

Vikman ei ole mikään rotuhevonen, nolla points.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe