ESR-projekti

Minä taas

Mikä olisi järkevä palkkatoive esittää kun kyse on ESR- hankkeen projektipäällikön paikasta?

Määritelläänkö palkka jo hankkeen rahoitusta anottaessa?

8

10926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

Eu-rahoitteisten hankkeiden työntekijöiden (esim. projektipäällikkö- ja sihteeri) palkat määritellään jo siinä vaiheessa kun hankesuunnitelmaa- ja hakemusta tehdään, jotta voidaan määritellä projektin kustannusarvio. Yleisesti näiden hankkeiden projektipäälliköiden palkat liikkuvat siinä 1700-2500 euron välillä. Itselläni palkka on tällä hetkellä 2300 euroa, mutta edellisessä vetämässäni projektissa palkkani oli vain tuon 1800. Joten jotain siltä väliltä kannattaa pyytää. Tervetuloa hankemaailmaan!

• Mervi HH

itse työskentelen yhdessä Suomen suurimmista ESR hankkeista ja projektipäällikön palkka meillä on 2600 e. Aiemmassa esr-projektissa päällikön palkka oli 2100 e. eli riippuu paljon minkäsuuruinen projekti on kysymyksessä

• palkattu

Ei voi muuta sanoa...

• Alkup.

Kiitos vastauksista!

Olin ajatellut pyytää 2300-2600, taitaa olla vähän yläkanttiin... Täytyy kuulostella ensin.

Nykyinen palkka on 2200 enkä nyt ihan kauheasti alle sen menisi.

Tässä on täysi vastuu koko projektin taloudesta ym.

• Projektipäällikkö

Ei se ole hölmö, joka pyytää vaan se joka maksaa. Tosin itse tiedät, mikä on oma työkokemuksesi,koulutuksesi eli oma arvosi työnantajalle, sekä sen, millä hinnalla olet valmis varsin suuren vastuun ottamaan. Oma palkkani on reilut 2700 euroa, matkoja tulee kotimaassa ja ulkomailla joten päivärahat siihen päälle. Sen verran stressaava homma kuitenkin on, että en vähemmällä sitä tekisi. Toisin sanoen voin kyllä mennä tarvittaessa pienemmälläkin palkalla töihin, mutta sitten joku muu saa hoitaa vastuulliset hommat ja koko organisointipuolen.

• palkka työn mukaan
        Projektipäällikkö kirjoitti:

Ei se ole hölmö, joka pyytää vaan se joka maksaa. Tosin itse tiedät, mikä on oma työkokemuksesi,koulutuksesi eli oma arvosi työnantajalle, sekä sen, millä hinnalla olet valmis varsin suuren vastuun ottamaan. Oma palkkani on reilut 2700 euroa, matkoja tulee kotimaassa ja ulkomailla joten päivärahat siihen päälle. Sen verran stressaava homma kuitenkin on, että en vähemmällä sitä tekisi. Toisin sanoen voin kyllä mennä tarvittaessa pienemmälläkin palkalla töihin, mutta sitten joku muu saa hoitaa vastuulliset hommat ja koko organisointipuolen.

Lääninhallituksen rahoittamissa EU-projekteissa keskimääräine palkka on 3200e/kk kokopäivätoimisena. Usein pienissä projekteissa toimitaan osa-aikaisena eli 80h/kk, joloin tietysti palkka on puolet.

• ex-projektipääll
        palkka työn mukaan kirjoitti:

Lääninhallituksen rahoittamissa EU-projekteissa keskimääräine palkka on 3200e/kk kokopäivätoimisena. Usein pienissä projekteissa toimitaan osa-aikaisena eli 80h/kk, joloin tietysti palkka on puolet.

Joo mulla oli 2700 € kaudella 2005-2007 lahtelaisessa koulualan yhteisössä. Kuulemma muualla saivat kolmen tonnin paremmalla puolella olevia palkkoja. Asiasta oli joskus oikein tehty kysely, mutta enpä tiennyt sitä paikkaa hakiessani.

• kualeppikuu

Pohjois-savossa ottavat ihanmerkonomitkin 5000, projektit kun tuntuu olevan rahojen
      siirtämistä projektissa työskentelevien omiin taskuihin, oppiva projekti - projekti oppii - esr rahat omiin taskuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1809
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      148
      1539
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1301
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1246
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1039
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      987
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe