Jonkinverran töitteni puolesta jo räpläilly kaikenmoisien ohjelmien parissa ja aina kun tulee uudistus, ni ollaan rutisemassa. Pitäisikö tässä viellä reikäkorttien kanssa räplätä.
Toiseksi ei uudistetut ohjelmat yleensä täysin loppuun asti viilattuja olekkaan, vaan kehitystä jatketaan käyttäjien kommenttien pohjalta ja ilmenneitä vikoja korjaten. Lopputulos harvemmin menee taaksepäin. Ihmiset vaan aina rutisemassa kun jokin tuttu muuttuu.
ÄLKÄÄ JAKSAKO RUTISTA
@suomi24.fi
6
445
Vastaukset
- mitäs
rutisemista siinä on kun on postit ja yhteystiedot kadonneet, ei kai sitten mitään.
- mitäs,
sitä yleensäkään jo ennestään hyvin toimivaa postia yllensä tarvitsi mennä muuttamaan!!!edelleen luulen et suurimmalle osalle ois entinen riittänyt ihan hyvin ja eikös enemmistön palautetta eniten kannattais kuunnella!!???
- syvällä perseessä uudistus
mitäs, kirjoitti:
sitä yleensäkään jo ennestään hyvin toimivaa postia yllensä tarvitsi mennä muuttamaan!!!edelleen luulen et suurimmalle osalle ois entinen riittänyt ihan hyvin ja eikös enemmistön palautetta eniten kannattais kuunnella!!???
.. niin juuri, mitä ennen hyvin toiminutta postia aloitte räpeltämään muka paremmaksi. Kotisivunikin on suomi24 mutta vaihdanpa sen nyt joksikin muuksi ja samoin vaihdan sp-osoitteeni jonnekkin muualle kuin suomi24:n. Kirjoitin juuri pitkän sp:n ja se yks kaks yllättäen hävisi atomeina taivaan tuuliin kesken kirjoituksen, eikä ollut sähkökatkosta. Perseestä koko uudistus
- tuo linkki
syvällä perseessä uudistus kirjoitti:
.. niin juuri, mitä ennen hyvin toiminutta postia aloitte räpeltämään muka paremmaksi. Kotisivunikin on suomi24 mutta vaihdanpa sen nyt joksikin muuksi ja samoin vaihdan sp-osoitteeni jonnekkin muualle kuin suomi24:n. Kirjoitin juuri pitkän sp:n ja se yks kaks yllättäen hävisi atomeina taivaan tuuliin kesken kirjoituksen, eikä ollut sähkökatkosta. Perseestä koko uudistus
ja sitten asetuksesi
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000681&posting=22000000009186779 syvällä perseessä uudistus kirjoitti:
300Mt:n laatikko alkaa olla jo sitä luokkaa, että ajattelin itse siirtyä taas tänne leiriin.
PS. verratkaapa useimpiin, jopa maksulliset ovat pienempiä.
Ja yleistä viellä uudistuksesta onko kellään tietoa oliko osa syinä kenties roskapostisuotimet..- S24ylläpito
syvällä perseessä uudistus kirjoitti:
Jos olet kirjoittamassa viestiä, niin keskeneräinen viesti tallentuu automaattisesti viiden minuutin välein kansioon "Luonnokset" tai "Draft". Viestisi saattaa löytyä sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706