Ei kannattas liikaa ärryttää Venäläisiä, me ollaa seuraavaksi liipasimella.
Mitä aattelitte kun se venäläinen tulee kesällä höpisee.
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
Rysää ei tarvitse ärsyttää on se verenhimoinen ilmankin.
- Anonyymi
Vähän on taas hartiat kaventuneet natohaukoilta kun se nato-olkapää on vähän epävarmalla tolalla. Suomi on aina tehnyt kiltteydessään kyseenalaisia valintoja. Mun mielestä olisi aika siirtyä itsenäiseen turvallisuuspoliittiseen ajatteluun. Muutama kymmenen toimivaa ydinasetta ja valtiojohto jolta löytyy päättävät elimet luo riittävän pidäkkeen tyhmyyksille.
- Anonyymi
joo!
Hyvä äiti-Venäjä
Meillä menee hyvin! palkat senkun paranee - Anonyymi
Natolla on enemmänkin, noita kaipaamiasi ydinaseita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natolla on enemmänkin, noita kaipaamiasi ydinaseita..
Ei ne myy niitä ja mitä niistä on hyötyä kun ei ole pääsyä? Ajattelitko että ne niitä jonkun suomen vuoksi käyttäisi? Ei tod. Suomelle sovitaan joku ota/jätä diili.
Kyllä tässä on nähty eurooppalainen johtajuus ukrainan kohdalla. Annetaan jotain, myöhässä ja liian vähän. Eli pää pensaaseen tyylillä mennään seuraavassa konfliktissä toivottavasti ei suomessa.
- Anonyymi
Eikö aloittaja ole mielestään turvassa siellä Pietarissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647