Nyt tiedän, mihin Elvis kuoli

Anonyymi-ap

Huhut ovat huhuja. Lisäksi totuus salattiin. Olin pöntöllä täysistunnolla. Tuli tiukkaa matskua ja sitä tuli paljon.

Tämän empiirisen kokemuksen myötä olen varma, että sellainen kakka tappoi Elviksen. Minua oikein säälittää alakerran naapurit, kun asun penthousessa.

Miettikääpä jos putki tukkeutuu. Ei se mulla tulvi ensimmäisenä. Sitten vielä iloisen tietämättömänä vedän pöntön kunnon jöötin jälkeen.
Mihin se päätyykään... 😁

>simiti<

6

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän siinä taas kävi. https://www.youtube.com/watch?v=6igvB1yR04A . Sellanen combo iltasella ku mysli + mustikka + kromi + tonnikalanuudeli + hernekeittoa + natriumbikarbonaatti vedellä höystettynä ja seuraavana aamuna vielä kahvia tyhjään vatsaan niin arvaa miten siinä käy 💩? Joskus tuotokseni on kuin karhun jäljiltä. "Nalle" en silti oo 🐻. Joku varmaan syö samalla kun lukee näitä juttujamme 😂. Sehän toimisi hyvänä harjoitteluna Fear factorin syömisskabaa varten.

• Anonyymi

Muistan, kun aikoinaan tupakoin. Ensin aamulla pannullinen kahvia. Sen jälkeen savukkeelle. Loppuosa tupakasta piti imeä täysillä ja sitten juosta vessaan.

Silloin pysyi laihana. Nykyisin jos syö yhden omenan, niin lihoo 3Kg. Ei tuo enää ole vatsalaukku. Se on fuusioreaktori.

Miten muuten voi tulla kymmeniä kiloja kakkaa, vaikka ei söisi muuta kuin aamupuuron?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan, kun aikoinaan tupakoin. Ensin aamulla pannullinen kahvia. Sen jälkeen savukkeelle. Loppuosa tupakasta piti imeä täysillä ja sitten juosta vessaan.

Silloin pysyi laihana. Nykyisin jos syö yhden omenan, niin lihoo 3Kg. Ei tuo enää ole vatsalaukku. Se on fuusioreaktori.

Miten muuten voi tulla kymmeniä kiloja kakkaa, vaikka ei söisi muuta kuin aamupuuron?

>simiti<

Ehkä ihminen kasvaa leveyttä vanhemmiten? Elimistö yrittää päästä eroon ylimääräisestä kuonasta ennen kuin se ehtii muuttua lihakudokseksi. Hassua kun mulla ei tuu juuri tällä kerralla pökäleitä ennen ulkoiluani. Voihan tuonne tienvarteen pyöräyttää tarpeen tullen, sillä hätä ei lue lakia :).

• Eikös Elvis kuollut siihen, että lattia petti hänen altaan. Hän vajosi ensin puolittain lattian läpi, niin että jalat tulivat alakerran katosta läpi. Elvis roikkui siinä noin puoli vuorokautta, kunnes painovoima vihdoin kiskoi hänet reiästä läpi. Revenneet lattialankut raastoivat Elviksen tuhdin vartalon jauhelihaksi, kun hän puskeutui lattian läpi alakertaan. Sen jälkeen hän jäi lihas- ja rasvasäikeiden varaan roikkumaan kuin raaka lihapulla ja vuoti kuiviin.

• Anonyymi

No nyt rytmimunalla tuli lennokasta juttua. Tottahan turiset. Ei mikään WC lattia kestä sellaista Elviskakkaa.

Itselläni tuli vaatimaton Elviskakka, mutta silti alakerran naapuri kiljui kauhusta.
        Liekö vaatimaton 10Kg tuotokseni sitten aiheuttanut jotain bolemiikkia alemmissa kerroksissa?

>simiti<

• Anonyymi

Eli ylipainoon kuoli, kun lattia petti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe