Samaan aikaan kun metsästäjäliitto agitoi niin samaiset rakit raatelee viikottain ihmisiä.
Metsästyskoirat 99.9% ajasta häkissä.
Sellaisiakin tapauksia jossa koira käy yhden kerran vuodessa ulkona häkissä. Loppuajat kiertää häkkiä räksyttäen kylän liikennettä elonsa ajan keskimäärin 15 vuotta. Kyllä panee miettimään.
Nyt näiden koirien varjolla metsästäjäliitto pyrkii määrittelemään luonnonelukoiden määrän. Asennevikaisia tosiaan.
Kyllä minä sanon että huhhuh!
Koirien käyttö metsästyksessä lailla kiellettävä ja heti!!
Metsästäjäliitto: 32 häkkikoiraa (99.9%häkissä ajasta) susi syönyt. Hirvikoirametsästys lopetettava
Anonyymi-ap
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrostalokoirat 99,9% ajasta betoniseinien sisäpuolella.
- Anonyymi
No ei todellakaan ole muuten....pääsee 4 kertaa lenkille vrk......ja on aina ainakin mulla mukana lähes joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820