Venjää sensiaan pidetaan,vaikka se tunnusti Ukrainasta irronneet, Luhanskin ja Donetskin itsenäisyyden !?
Siis Suomelle pahempi itsenäisyden tunnustaminen,kuin Palestiinan valtion anastaminen ja kansanmurha !?
Israeilia ei Suomi tunnusta, terrosti ja rosvovaltioksi, on siis Trumpin ja Baidenin linjalla !?
Anonyymi-ap
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Täkin todistaa,että minkälaiset roistot tätä,aata hallitsee ja varisealais uskovaiset !?
- Anonyymi
Valtio tunnustetaan tai ei tunnusteta.
Ei ole erikseen menettelyä terroristivaltioiden tai ei-terroristivaltioiden tunnustamiseksi.
Suomi on tunnustanut Israelin valtion vuonna 1949 eikä asia ole muuttunut sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329