Ootteks te hankkinu jo vaatteita

että saatte uuden parisuhteen? Mä tilasin just Pumat Bemarin logolla. Eli toi on motorsport mallisto, huppari makso 100 ja collarit 80 euroo. Ens viikolla pitäs tulla. Nyt luulis naisten huomaavan. Eiks niin?

Sais vaan ilmat lämmetä, ei näillä säillä mikään kipuna syty. Tää talvi on jo kestäny ikuisuuden, ettei enää malttas odottaa.

69

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua sellaista parisuhdetta, jonka saisi uusilla vaatteilla.

• Mutta nää on tosi hienot.

Mä pidin viime kesän väliä koko parisuhde asiassa ja keskityin opiskeluun, mutta nyt tuli vähän sellanen sirinä, että ois taas kiva.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mutta nää on tosi hienot.

Mä pidin viime kesän väliä koko parisuhde asiassa ja keskityin opiskeluun, mutta nyt tuli vähän sellanen sirinä, että ois taas kiva.

En mä sanonut, etteikö uusia vaatteita saisi ostaa, jos haluaa. Sanoin, että en halua parisuhdetta, jonka saisi uusilla vaatteilla. Itse en myöskään kiinnostuisi miehestä, jolla on bemarin tai oikeastaan minkään automerkin logoja vaatteissaan. Ei siksi, että niissä vaatteissa välttämättä olisi vikaa. Kokisin vain, että olisimme valovuosien päässä toisistamme ihmisinä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mutta nää on tosi hienot.

Ja siis jottet sä nyt kuvittele, että mä morkkaisin sun vaatteita, niin mä selitän. Ne kuteet on varmasti ihan ok ja tärkeintä, että ite tykkäät ja viihdyt niissä. Mut siis, jos miehellä on tollaset, tai mikä mielikuva mulle tulee, niin mä aattelen, että sen kanssa pitäis kulkee nainen sellasissa söpöissä pinkeissä pehmocollareissa ja söpössä pinkissä veluurihupparissa ja söpöissä pienissä lumenvalkosissa lenkkareissa ja joku söpö pieni laukku kädessä. Mä taas vedän päälleni parikyt vuotta vanhat farkut, joissa on lohikäärme ja yhtä vanhan nahkarotsin, jotka olen molemmat olen kauan sitten ostanut kirpparilta muutamalla eurolla. Liian suuri kontrasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis jottet sä nyt kuvittele, että mä morkkaisin sun vaatteita, niin mä selitän. Ne kuteet on varmasti ihan ok ja tärkeintä, että ite tykkäät ja viihdyt niissä. Mut siis, jos miehellä on tollaset, tai mikä mielikuva mulle tulee, niin mä aattelen, että sen kanssa pitäis kulkee nainen sellasissa söpöissä pinkeissä pehmocollareissa ja söpössä pinkissä veluurihupparissa ja söpöissä pienissä lumenvalkosissa lenkkareissa ja joku söpö pieni laukku kädessä. Mä taas vedän päälleni parikyt vuotta vanhat farkut, joissa on lohikäärme ja yhtä vanhan nahkarotsin, jotka olen molemmat olen kauan sitten ostanut kirpparilta muutamalla eurolla. Liian suuri kontrasti.

Enhän mä tollasia kuvittele että morkkaisit. Mä annoin vähän tarkoituksella tollasen kärjistetyn. Mulla on vähän sellanen kirjotustyyli, moni sen täällä tietääkin.

Sehän tässä rikkaus on, että ollaan erilaisia. Tosi söpö toi kuvailu tosta pinkistä naisesta.

• Anonyymi

Itse en tarvitse utta suhdetta, entisessä on tarpeeksi haasteita.
      Tytär soitti itkuisena, äiti oli sanonut pahasti.
      Lupasin mennä valtakunnansovittelijaksi neuvottelemaan eri näkemyksen yhteensovittamisesta, perheessä ei ole hyvä olla tulehduksissa pitkään.

Käytiin läpi asioita ja löydettiin huumorin kautta sopimusratkaisu, molemmat tuntuivat tyytyväisiltä ja rauha maassa.

Pienet asiat tuntuvat joskus suurilta, ne mitättömän pienet ongelmatkin jos suurempia ei ole tarjolla:)

AV

• Toi on hyvä, kun sovittelet. Mäkin yritin aikoinaan vanhempia sovitella ja huumori on siinä hyvä. Mutta aina oli uus konflikti, niin aattelin, että riidelkööt sitten.

• Anonyymi

Ilman vaatteita iskisin Erikan.

Jasu

• Anonyymi

Täh? En mä iskis ketään. Etenkään alasti. Mä oon niin siveydensipuli. 😃

Jasu

• Anonyymi

On varppina mageet👍sun pitää pukeutua niiku ikäses 😄👍ettet jää remmistä

• Anonyymi

Vitu välii mitä muut aattelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitu välii mitä muut aattelee

Gubbe nuorempanaon toi jero!

• Nää on aikuismalli eli hupparissa on vetoketju. Ei siis ns lapsihuppari. Tosin on mulla sellasiakin, mutta koitan välttää liiallista nuorisomallia.

Ja saa Mersun merkilläkin, jos bemari tuntuu liian nuorekkaalta. Mutta ite en oo sentäs autoo aatellu vaihtaa.

• En ole tyypillinen nainen, mitä vaatteisiin tulee. Sillä en todellakaan välitä vaatetuksesta. Inhoan ylitse kaiken vaatteiden ostamista, ja siksipä vaatteeni ovatkin käytännöllisiä kulutushyödykkeitä. Toki katson mielelläni ihmistä, jolla on tyylitajua, mutta ei ne vaatteet minua saisi kiinnostumaan ihmisestä.

Mutta kuten sanoin .. saatan olla tässä asiassa hieman poikkeava.
      Kartan itselläni merkkejä ja brändejä eivätkä ne tee minuun vaikutusta muidenkaan yllä. Prameilu sopii niille jotka siitä tykkäävät.
      Ei siinä, jokainen tyylillään .. tai kuten minä, tyylitajuttomuudella. :)

• Juu, eihän sitä tarvi. Noi brändit on usein aika epäeettisiä. Tossa oli ylempänäkin yks käytännöllinen nainen kirjoittamassa. Ihan kiva lukee erilaisia mielipiteitä.

• Pitäs käydä Tokmannilta kattomassa löytyskö mitään kivaa

• Oh no Tokmannin vaatteet 😱

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Oh no Tokmannin vaatteet 😱

Yks mun parhaista neuletakeista on Tokmannilta. Se on ollu täydellinen vaate, hyvänmallinen, mahtavaa kevyttä materiaalia ja kestänytkin jo yli 15 vuotta, vaikka on ollut kovassa käytössä.

• Anonyymi kirjoitti:

Yks mun parhaista neuletakeista on Tokmannilta. Se on ollu täydellinen vaate, hyvänmallinen, mahtavaa kevyttä materiaalia ja kestänytkin jo yli 15 vuotta, vaikka on ollut kovassa käytössä.

Joo uskon. Ja Pujiksella on jo Pirpana, ei sen tarvi enää.

• JeroP kirjoitti:

Joo uskon. Ja Pujiksella on jo Pirpana, ei sen tarvi enää.

Ja minä kun en ole vaatteiden perään, niin mies joka pukeutuu Tokmanniin sopii minulle kuin nyrkki silmään.. :)

• Anonyymi

Ihan siltä varalta vedän vanhalla pilkkihaalarilla tämänkin talven ettei tulisi lisää ongelmia

-keinovaginamies-

• Niin eihän talvella auta muu kun karvalakki ja unohtaa kokonaan nää romanttiset jutut.

• Anonyymi

En ole. En edes muista milloin olen ostanut jotain uutta vaatetta. Minä harrastan sitä kestävää kuluttamista. Ja köyhät ne vaatteilla koreilee. ;)

• Kestävää kulutusta mäkin kannatan. Mutta oon jotenkin koukussa noihin merkkivaatteisiin. Ja vielä tää nais juttu tähän.

• Anonyymi

Vai bemarin logolla? HAHAHAHAHA ei saatana nyt menee jo parodian puolelle

• Vaatteet on kyllä arvokkaita. Ei tule ostettua niin usein, kuin mieli tekisi. Ei kannata halpaa ostaa edes, kun ne ei kestä, eikä ole kunnollista materiaalia.
      Mitä kumppaniin tulee, niin ei vaatteilla taida olla niin paljon merkitystä, kuin sillä, miten taitava on sosiaalisesti ihmisten kanssa.

• Juu, kyllä mäkin tiedän, että tuskin vaikuttaa, mutta on se hienoo fantasioida.

• JeroP kirjoitti:

Juu, kyllä mäkin tiedän, että tuskin vaikuttaa, mutta on se hienoo fantasioida.

Eihän sitä tietysti tiedä, jos joku katsoo ja tulee kehumaan, että onpas hieno rotsi. Siitähän se voi lähteä. :)

• Anonyymi

Kyllä edulliset vaatteet voi kestää. Ainakin minulla on kestänyt. En tiedä miten saat vaatteesi rikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä edulliset vaatteet voi kestää. Ainakin minulla on kestänyt. En tiedä miten saat vaatteesi rikki.

Edulliset vaatteet, on useimmiten tekokuitua, eli siis muovia.

• mustasusi kirjoitti:

Eihän sitä tietysti tiedä, jos joku katsoo ja tulee kehumaan, että onpas hieno rotsi. Siitähän se voi lähteä. :)

Muuten yhestä hupparissa mua on ihan tuntematon nainen kehunutkin. Ja tais olla sekin Puman huppari. Sellanen graafisen kirjava.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Edulliset vaatteet, on useimmiten tekokuitua, eli siis muovia.

No sille minä en voi mitään. Mielummin ostan edullista ja kestävää vaikka olis muovia.

• Anonyymi kirjoitti:

No sille minä en voi mitään. Mielummin ostan edullista ja kestävää vaikka olis muovia.

Mä olen alkanu kiinnittää enemmän huomioo siihe, mistä vaatteet on tehty. Maailma hukkuu muoviin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä olen alkanu kiinnittää enemmän huomioo siihe, mistä vaatteet on tehty. Maailma hukkuu muoviin.

Ja mun pitäis ostaa sitten ehjien vaatteiden tilalle uusia jotka ei ole muovia. Pitäiskö mun heittää kaikki mun vaatteet roskiin koska niissä on muovia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mun pitäis ostaa sitten ehjien vaatteiden tilalle uusia jotka ei ole muovia. Pitäiskö mun heittää kaikki mun vaatteet roskiin koska niissä on muovia.

Ei tietenkään. Kaikkein järkevintä on käyttää aina kaikki vaatteensa ihan loppuun, ennen kuin hommaa uutta. Mutta muovivaatteista irtoaa mikromuovia ympäristöön. Siihenkin on herätty vasta hiljattain. Samoin, tää ei koske pelkästään vaatteita, vaan muitakin käyttöesineitä, että mieluummin lasisia, puisia, metallisia, kuin muovisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Osastaan ulko- ja urheiluvaatteet sisältää keinokuituja niiden hyvien ominaisuuksien takia. Ei se aina huono asia ole, mutta sitten on esim villavaatteina myytyjä tuotteita, jotka on oikeasti akrylliä, eikä mitään oikeaa villaan nähnytkään. Tällaista vastustan lähinnä.

• mustasusi kirjoitti:

Osastaan ulko- ja urheiluvaatteet sisältää keinokuituja niiden hyvien ominaisuuksien takia. Ei se aina huono asia ole, mutta sitten on esim villavaatteina myytyjä tuotteita, jotka on oikeasti akrylliä, eikä mitään oikeaa villaan nähnytkään. Tällaista vastustan lähinnä.

Ja keinonahkaa yms... Ne ei kestä ollenkaan, niin kuin oikea tavara.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tietenkään. Kaikkein järkevintä on käyttää aina kaikki vaatteensa ihan loppuun, ennen kuin hommaa uutta. Mutta muovivaatteista irtoaa mikromuovia ympäristöön. Siihenkin on herätty vasta hiljattain. Samoin, tää ei koske pelkästään vaatteita, vaan muitakin käyttöesineitä, että mieluummin lasisia, puisia, metallisia, kuin muovisia.

No ainakin mun vaatteet on edelleen ehjiä vaikka niistä muovia lentelee luontoon kun astun ovesta ulosa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ja sinähän et syytä autoasi mikromuovista.

• Anonyymi kirjoitti:

No ainakin mun vaatteet on edelleen ehjiä vaikka niistä muovia lentelee luontoon kun astun ovesta ulosa

Muovia myös lisätään luonnonmateriaaleihin, lisäämään sen vaatteen kestävyyttä. Ei se ole ihan simppeli asia. Mutta silti, mieluummin ostan kalliin, oikean villapaidan, kuin keinokuituisen...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään villaista vaatetta. Sinä levität mikromuovioa ympäristöön kun ajat autoa. Olet tänäänkin levittänyt mikromuovia ympäristöön ja luulet olevasi jotain kun puhut ettet käytä muovia vaikka levität sitä joka päivä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja keinonahkaa yms... Ne ei kestä ollenkaan, niin kuin oikea tavara.

No mun vaatteet on kylläkin puuvillasia eikä mitään nahkaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Muovia myös lisätään luonnonmateriaaleihin, lisäämään sen vaatteen kestävyyttä. Ei se ole ihan simppeli asia. Mutta silti, mieluummin ostan kalliin, oikean villapaidan, kuin keinokuituisen...

No saat ostaa villapaidan. Mä tarkenen kyllä ilman villapaitaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eli mä en saa käyttää puuvillaa koska siinä on muovia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli mä en saa käyttää puuvillaa koska siinä on muovia.

Joo, tossa collegekankaassa nyt on aina sekotettuna polyesteriä. Siinä mistä noi hupparit ja collarit tehdään. Farkut tietenkin on puuvillaa, mutta ne on kauheen jäykät. Ja tietenkin joku flamellipaita. Mutta ne päällä mä oisin kun vanha ukko.

• JeroP kirjoitti:

Joo, tossa collegekankaassa nyt on aina sekotettuna polyesteriä. Siinä mistä noi hupparit ja collarit tehdään. Farkut tietenkin on puuvillaa, mutta ne on kauheen jäykät. Ja tietenkin joku flamellipaita. Mutta ne päällä mä oisin kun vanha ukko.

Mä en myöskään halua pukeutua niin, että näyttäisin vanhalta. Farkuissakin voi olla polyesteriä nykyään. Tuntuu että sitä laitetaan sumeilematta joka paikaan, niin kuin akrylliäkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Puuvillan viljely vie valtavat alat ruoan viljelyyn soveltuvaa maata.

• Anonyymi kirjoitti:

Puuvillan viljely vie valtavat alat ruoan viljelyyn soveltuvaa maata.

Joo, eihän se puuvilla hyvä oo. Siks oiskin selluloosakuidut. Mutta suomessa kun kaikki tyritään. Niitä teki säteri Valkeakoskella, mutta kun alkoi markkinat avautua, niin pistivät tehtaan kiinni. Samoin kaikki kangaskutomot, niitä oli esim. Ikaalisissa ja Forssassa. Ja nää sulkemiset niinkin tuoreita kun kymmenluvulla. Ei oo sellasta pitkänäköisyyttä, vaan voitot halutaan heti.

• JeroP kirjoitti:

Joo, eihän se puuvilla hyvä oo. Siks oiskin selluloosakuidut. Mutta suomessa kun kaikki tyritään. Niitä teki säteri Valkeakoskella, mutta kun alkoi markkinat avautua, niin pistivät tehtaan kiinni. Samoin kaikki kangaskutomot, niitä oli esim. Ikaalisissa ja Forssassa. Ja nää sulkemiset niinkin tuoreita kun kymmenluvulla. Ei oo sellasta pitkänäköisyyttä, vaan voitot halutaan heti.

Jep. Tuo on todella ikävä juttu. Eikä ihme että nyt menee huonosti. Ei ole vientiä eikä kauppaa ulkomaille.

• Anonyymi

No ostin just uudet lämpöhousut ,38 eur. hyvät oli, kehtoo kävellä ulkona vaimon kanssa ja suhde jatkuu !

• No sehän on kiva. Jos vaikka teillä molemmilla.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

No sehän on kiva. Jos vaikka teillä molemmilla.

Katsoin suurennettuna sun kuvan ja huomasin, että ootkin mies. Olin tähän asti luullut sua naiseksi. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Katsoin suurennettuna sun kuvan ja huomasin, että ootkin mies. Olin tähän asti luullut sua naiseksi. :)

No hö sun kansa, oonhan mä aina sanonu, että haen naista.

• Anonyymi

Persaukinen ostaa Dressmannin 170 euron puvun (joka on muovisekoitetta) ja ihmettelee huonoa istuvuutta, halvan näköistä olemustaan ja puvun hajoamista parin pesukerran jälkeen.

Esimerkiksi Turon tekemä kotimainen puku maksaa 700 euroa, mutta on villaa ja oikein pesetettynä kesää vuositolkulla.

Armanit ja muut kalliit merkit maksavat pari tonnia, mutta niiden hintaan sisältyy sovitusompelu ja materiaalit ovat parasta mahdollista.

Tietenkään ne päälle ei kannata mihinkään traktorin korjaukseen ryhtyä, mutta eipä siinä hommassa kestä Tokmannin collegevaatteetkaan.

Ylipäätään en ymmärrä ihmisiä, jotka muistuttavat UFFaffaa -laatikosta vaatteensa kaivaneita lumppukasoja.
      Yleisellä paikalla kuljetaan sen näköisenä, kuin paskat olisivat housussa ja toimeentulotukirahat käytetty.

Siististi pukeutumalla tekee palveluksen kanssaihmisilleen ja omalle itsetunnolleen.
      Välinpitämättömyys itsestä on myös välinpitämättömyyttä kanssaihmisistä.

Kaikkien ei tietenkään tarvitse pukeutua Dioriin ja Armaniin, mutta New Yorkerin ja Zalandon kiinalaiset kertakäyttöretkut pitäisi kyllä jokaisen jättää ostamatta.

• Dressmanni 🤮 muistatteko ne typerät mainokset, missä ne miehet käveli silleen hitaasti, taustalla se honk honk honk honk. Ihan hirveitä. Ne muuten on niille malleille soviteltu ne puvut sellasilla nipostimillä. Että kuka nyt liikkuu sellaset selässä.

Puhuit Armamista. Onko sama kun Emporio Armani, EA7. Katoin just JD:llä oli yksinoikeus niillä. Tosi siistejä huppareita ja collarihousuja. Noilla sais varmasti naisten päät kääntyy.

• Tuulipuvussa mennään =D Taidan olla kuin Tarja Halonen =D

• Anonyymi

Kunnollisia tuulipukuja ei saa enää mistään! Olen etsinyt ..

xLiner

• Jaa, mun mielestä collegevaatteet on mukavammat ja näyttävämmät. Eiks noi tuulipuvut oo sellasia kahisevia. Mulla ottaa kahina hampaisiin.

• JeroP kirjoitti:

Jaa, mun mielestä collegevaatteet on mukavammat ja näyttävämmät. Eiks noi tuulipuvut oo sellasia kahisevia. Mulla ottaa kahina hampaisiin.

enemmän tai vähemmän kahisevia. Mummi sanoi joskus aikoinaan, että virolaiset sanoivat joskus suomalaisista, että kahisevat tulee.

• JeroP kirjoitti:

Jaa, mun mielestä collegevaatteet on mukavammat ja näyttävämmät. Eiks noi tuulipuvut oo sellasia kahisevia. Mulla ottaa kahina hampaisiin.

Kahisevilla tarkoitettiin siis tuulipukuja, ei rahaa, vaikka onhan rahakin (setelit) kahisevaa.

• JeroP kirjoitti:

Collegehuppari (vetoketjullinen) on käytännöllinen vaate.

• Norppa83 kirjoitti:

Collegehuppari (vetoketjullinen) on käytännöllinen vaate.

Joo se vetoketju on hyvä. Ei tarvi pään yli vetää. Vaikka pään yli vedettäviä mulla taitaa olla enempi. Mulla on aina ollut herkkä tunto aisti, on pitäny käyttää pehmeitä vaatteita. Ei noiden tuulivaatteiden tarkotus koskaan auennut mulle. No ehkä se kahina muistuttaa rahan kahinaa.

• Joo, pitäs tuota vaatekaappia uudistaa. Mulla on ähinnä pari paitaa, joita tulee pidettyä discoillessa. Arkisin on vähemmän vaatetarvetta, kun työvaatteet on erikseen. Ehkä nyt keväällä onkin hyvä aika uudistua.

• Joo kannattaa uusia. Mä joudun uudistaa tiuhaan, kun noi collegevaatteet jotenkin gulahtaa nii nopeesti, toisaalta ei viittis ehjiä poiskaan heittää. Juhlia varten ei taida olla mulla kun hautajaispuku.

• Anonyymi

Tiedän monia äijiä, jotka ajattelevat naisia patjoina . Moni tuttava pilailee esim tinderissä. Kyrvänkipeät naiset tulee kylään niin tää tyyppi yhdelle tarjoili tahallaan kylmää kahvia ja nauroi takanapäin. Yksi sai jonkun horon yökylään niin tahallaan piti makuuhuoneen lämpötilan oikein kylmänä. Ei ollut patja valittanut kuulema. Riitti,kun sai patukkaa kiimaiseen reikäänsä.

• Anonyymi

Olen aina ajatellut bemarin olevan "nousukkaiden auto", nyt vaihdankin mielipidettä, kun sulla on se, tosi hyvä juttu 😆

- Sheena

• Juu, se on hyvä auto ja mukava ajaa. Mieluummin järjestää elämänsä mukavaksi.

• Tusinan kalsareita mutta luulen että yksikään nainen ei tule minua niissä näkemään.

Salikengät seuraavana hankinnassa kunhan menen isolle kirkolle. Vaikutus parisuhteeseen tai edes treffeille pääsemiseen jotakin 0/5

• Anonyymi

Rumat ne vaatteilla koreilee kun ei ole muuta mahdollisuutta että joku vaivautus edes vilkaseen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe