Ite se on niin tyhmä että ei tajua, ja kirja voi pe......le.
Kukahan Marini jutut kirjottaa lehtiin ja lappuihin.
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vain puhuva pää joka esittää muiden mietinnät ääneen.
Kyllähän tuon osaaminen on tullut esille moneen otteeseen mm vaalitenteissä ja muissa spontaania keskustelukykyä vaativissa tilaisuuksissa. Tuppaa ääni kohoamaan kun pitää peittää tietämättömyyttä asioista,,,, tyypillinen piirre "asiantuntijalle".- Anonyymi
Persut lähtevät yleensä laukomaan mielipiteitään alistamalla niiden esittäjää.
Esimerkiksi opposition esittämä arvostelu Halla-ahon jakamista puheenvuoroista ja Matti Vanhasen saman suuntaiseen toteamukseen Purra syytti väitteitä uskomattomattomaksi höperehtimiseksi ja Jani Mäkelä syytti Vanhasta ja opposition edustajia valehtelijoiksi. Kuitenkin eduskunnan pöytäkirjoihin perehtynyt väitöskirjatutkija totesi heidän olevan oikeassa. - Anonyymi
Sanna oli oikeassa. Persuoikeistohallitus on ollut sinimustan sävyinen ja varakkaampien etuja ajava.
- Anonyymi
Riikan esitykset eivät ole vakuuttavia. Puhuu valtiovarainministeriön budjettipäällikön ja EK:n lauseilla ja aikaa jää vielä abien penkkarilakanoiden paheksumiseen ja muihin pervoilumielipiteisiin. On loukannut monia.
- Anonyymi
Ai se on sinun Marisi? Nytpä tiedän ainakin kuka sinä olet!
- Anonyymi
Toimittajat kirjoittavat lehtiin juttunsa. Harvemmin keksivät juttuja ihan omasta päästään. Välillä voi tosin olla jutuissa virheitä mukana.
- Anonyymi
Harvemmin keksivät juttuja? Et ole Aamulehteä lukenut viime vuosina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308