Kahtelin tuota kyselytuntie toasen ja ny on pakko kysästä, että onko tuolla puhemiehellä joku lakki tae pipo takaraevolla? Ouvvolta näöttää!
Onko näkö huonontunu?
14
665
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka pakotti ?
- Anonyymi
No äiti tietennii.
- Anonyymi
Oisit kattonnu UMK:ta niin oisit nähnyt muutakin kun takaraivoja mutta meillä ihmisillä on niin erilaiset kiinnostuksen kohteet.
- Anonyymi
Joo voittaja on loppukisaan jo sovittanu niukempaa asua. Kuulemma ohut manilla köysi vain persvaossa. Saa nähä peittääkö kun botuulit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo voittaja on loppukisaan jo sovittanu niukempaa asua. Kuulemma ohut manilla köysi vain persvaossa. Saa nähä peittääkö kun botuulit.
Rasvattuko köysi. Pitää olla henkselitkin, jos haluaa paikoillaan pysyvän
- Anonyymi
Lumperia kiinnostaa vain miesten ruumiinosat.
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun ei tiedä näkösi arvoja ennen ja nyt.
No...puhheenjohtajalla oli varmaan pipo takaraevolla niin ei tarvihe arvuutella enämpää.
- Anonyymi
Ei ollut hänellä, mutta Lohella taisi olla rusetti ja myös Antilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut hänellä, mutta Lohella taisi olla rusetti ja myös Antilla.
Rusetti eli homoropelli.
- Anonyymi
Eikö tarvi, olipa helpotus.
- Anonyymi
Sulla ei oo elämässä muuta sisältöä kuin koittaa trollata toisia? Aika surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oo elämässä muuta sisältöä kuin koittaa trollata toisia? Aika surullista
Itse asiassa taitaa olla syntynyt jossa 83-2000 välillä nehän ovat niitä pahimpia trolleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa taitaa olla syntynyt jossa 83-2000 välillä nehän ovat niitä pahimpia trolleja
Aikamoinen haarukka milloin olisi syntynyt,1917 vuotta.😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657