22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
3 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys.
Onko tässä lopulta kyse sukupuolirooleista ja misogyniasta? Sopiva sukupuolisuhde edellyttäisi sitä, että mies makaa vain itseään alemman kanssa ja ilmeisesti nainen on samaa tasoa eläimen kanssa, niin se ei sovi?
Ällös makoile miespuolen kanssa kuten naisimmeisen kanssa maatahan
Anonyymi-ap
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia kuitenkin raamatun mukaan on laskea Peräilmaa makuulta käsin. Huilaili nyt sitten kenen tai minkä kanssa vaan. Sillä sanoihan aaprabam Pilatekselle ja Epytkin vaaraolle, että pääasia on, että vetoja on yhtä monta kuin työntöjä. Ja että parasta romantiikkaa on Peräilma. Äänekäs sellainen.
Näin käännösvirheettömässä raamatussa todetaan.- Anonyymi
Akat ei kattele huilailijoita!
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Taas lipsahti ilman nimmaria.
Tarvitset naamarin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329