Kelan vartija Asiaton Kemissä.

Anonyymi-ap

13.2. Kelan vartija joka käyttäytyy oudosti ja ei anna hoitaa asioita vaan käyttää ja sanoo että mitä sinä täällä teet. No minä että hoidan kelan asioita. Käyttää kuin rikollista ja sellainen tyyli että koska ottaa niska perse tyylin ja heittää rappu käytävään. Ei tarvi olla noin virka intoinen. Tosi pelottavaa kun on kuullu miten väkivaltaisia normi vartijat voivat olla

15

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin toimittu vartijalta. Jaksamista näiden loisien kanssa.

• Anonyymi

Uli uli

• Anonyymi

Toivottavasti saat jos saman kohtalon ja asioit kelassa

• Anonyymi

Liian moni vartija on nykyään äärettömän tyhmiä.
      Osa suorastaan vainoaa kunniallisia asiakkaita kun heillä ei ole muutakaan tekemistä, tämän olen saanut omin silmin kokea kun olin lasteni kans kaupassa.
      Ja täysin normaalisti käyttäydyttiin.
      Seurasi kuin hai laivaa ja tuli jokaiseen hyllynpäätyyn tapittamaan käden puskassa.
      Valitettiin asiasta kauppiaalle sekä vartiointiliikkeelle.
      Kauppias otti asian vakavasti koska olimme olleet kanta-asiakkaana kyseisessä kaupassa vuosikausia, ja sanoi harkitsevansa vartiointiliikkeen vaihtamista. Vartiointiliike aikoi ottaa kyseisen sepän puhutteluun.

• Anonyymi

Se on vähän niinku vartijan työtä seurata mitä kaupassa tapahtuu ja keskity ostoksiin eikä vartijan työskentelyyn.

• Anonyymi

Olen kokenut samaa Kemissä, muutamassa isommassa kaupassa. Vartijat seuraa turhaan ja se ei tunnu mukavalta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän niinku vartijan työtä seurata mitä kaupassa tapahtuu ja keskity ostoksiin eikä vartijan työskentelyyn.

Se on vartijan työtä joo, mutta vartijan kuuluu olla huomaamaton työssään. Ei siinä halua enää alkaa keskittymään ostoksien tekoon, jos vartija kyttää jokaista liikettä kaupassa ja seuraa hyllystä hyllyyn ilman mitään aihetta. Silloin jää ostokset tekemättä ja lähtee mielellään toiseen kauppaan ostoksille! Tästähän kauppiaat eivät tykkää, kun menettää maksavan asiakkaan. Ei kannata aiheuttaa siis haittaa asiakkaille noilla turhilla kyttäämisillä. Asiakasta pitää kunnioittaa ja antaa asiointirauha.

• Anonyymi

Vain epäiltyjä seurataan.

• Anonyymi

Ei mitään aihetta epäilyille, tavallisia asiakkaita siinä missä kaikki muutkin.
        Ja kuten edellä kerrottiin, niin vartijan kuuluu olla työssään huomaamaton, ja ennen kaikkea hienovarainen.
        Vai meinaatkos että joku varastaa jotain samalla kun häntä tapitetaan koko ajan kaukovalot päällä kädet puskassa?
        Tuollainen toiminta on asiakkaiden ahdistelua kun kytätään kuin mykkä pi**ua!
        Hyvä vartija on hienovarainen ja antaa asiakkaille asiointirauhan.
        Eräs läski kalju silmälasipäinen "molopää" vartija on juuri tällainen eikä osaa hommaansa.

• Anonyymi

Agressiivinen käytös huokuu,ei ihme jos seurataan.

• Anonyymi

tänään kävin.siellähän tää kaljupää läski oli nurkassa istumassa.ihmettelin ei seurannut.on ollut kyylempiäkin.jos hällä hyvä pvä. ja saanut bebaan munaa.

• Anonyymi

Annoitko

• Anonyymi

Sinä annoit isällesi.

• Anonyymi

olen hetero mies kuitenkin

• Anonyymi

Oliko siellä muitakin kuin vartija? Eikö Kelakin ole ulkoistanut kaikki palvelunsa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe