Vai jaetaanko sulle mulle naapurin kis Salle menetelmällä 10.MRD vois saa DA pois noin vain säästöä
Minne menee Soten MRD 28 kuka valvoo käyttöö
8
139
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvä kysymys
- Anonyymi
Rahan käyttöä valvotaan huonosti.
Terveydenhoidon budjetointikaan ei perustu muuhun kuin siihen, että edellisen vuoden kulutettuun summan laitetaan muutama prosentti päälle ja kaikki käytetään kiireellä loppuun ennen vuoden vaihdetta.
Olen melkein koko työurani myynyt tavaraa sairaaloille ja sama homma toistuu joka vuosi. Loppuvuodesta tilataan turhaakin tavaraa, jos vain rahaa on jäänyt käyttämättä.
Terveydenhoito rikkoo harkitusti sille asetettuja sääntöjä. Laskua ei saa tehdä ennen kuin tavara on toimitettu. Siitä huolimatta vuoden vaihteeseen pyydetään laskuja etukäteen, vaikka tavara tulisi pitkälle seuraavan vuoden puolelle.
Syynä on se, että kaikki raha pitää käyttää koska jos sitä ei käytetä, se katoaa kokonaan ja mahdollisesti seuraavan vuoden budjettiakin pienennetään.
Terveydenhoito on paljon persompi rahalle kuin ihmisten hoitamiseen.
Ihmisiä hoidetaan mahdollisimman hitaasti ja rahaa käytetään mahdollisimman paljon.- Anonyymi
Rahan käytöllä mitataan sairaalan johtajan kullin pituutta.
- Anonyymi
Lentopisteitä hmmm
- Anonyymi
Siis Valtion hommissa ei ole valvontaa mitä helevettii ilmankos 5 mrd e ei riitä mihinkään pääasia että sitä hävii vitusti
- Anonyymi
No suhmureiden taskuihin. Mikä siinä nyt on että asia ei mene perille. Kokoomus ym. suhmurit täyttävät aina omat taskunsa ensin.
- Anonyymi
Löytäisikö kukaan mitään taulukkoa tms. Miten hyvinvointialueet käyttävät rahat. Eli lueteltuna johtoportaasta toimenpiteisiin ja terveydenhuoltoon?
- Anonyymi
Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Valtion rahat pitää tyrkyttää monikansallisille terveysjätelle. Sillä Suomi pelastetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329